BMW mekanier i KBH området
Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-09-05 07:15

Er der nogen der kan henvise mig til en god og økonomisk attraktiv BMW
mekaniker i København eller omegn? Behøver ikke at være autoriseret.

vh
Bjarne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-09-05 19:14

Hej,

On Wed, 28 Sep 2005 08:14:54 +0200, "Bjarne Haug"
<b.haug@3dmarathon.dk> wrote:

>Er der nogen der kan henvise mig til en god og økonomisk attraktiv BMW
>mekaniker i København eller omegn? Behøver ikke at være autoriseret.

Tjaeh - jeg har brugt www.schmiedmann.com et par gange - meget lavere
timepris end aut. BMW og fin service.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 19:12

"Bjarne Haug" <b.haug@3dmarathon.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan henvise mig til en god og økonomisk attraktiv BMW
> mekaniker i København eller omegn? Behøver ikke at være autoriseret.

KPH auto, Kuldyssen i Tåstrup

Mvh.

Dannie

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-09-05 21:26

> [...]
> Er der nogen der kan henvise mig til en god og økonomisk attraktiv BMW
> mekaniker i København eller omegn? Behøver ikke at være autoriseret.

Hej

S.e. Auto v/ Søren Elverlund
Immerkær 44
2650 Hvidovre
Tlf: 36 47 46 42

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Christensen

Dato : 29-09-05 16:00

"Bjarne Haug" <b.haug@3dmarathon.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan henvise mig til en god og økonomisk attraktiv BMW
> mekaniker i København eller omegn? Behøver ikke at være autoriseret.

N. J Automobiler på Englandsvej på Amager (www.nj-automobiler.dk)

Han er ikke autoriseret men skruer stort set ikke på andet end BMW (rigtig
mange E39'ere). Super service og super kvalificerede. Begge tomler op....

/f christensen
320d Touring '02