Danskerne kører råddent
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-09-05 22:17

Frk. Heick fortæller at danskerne kører råddent - og illustrerer det med en
cyklist, der ikke kunne finde ud af det :)

Hun giver (selv) udtryk for at hun er god til at køre bil. Det får mig til
at spørge: Er der nogen der har hørt hvad hun mener om sin egen skønsang?

:)

--
Per, Esbjerg
der hørte en sang fra hendes første(?) plade, der var ikke noget at prale af

Fra : Jimboo

Dato : 27-09-05 23:19

> [...]
> at spørge: Er der nogen der har hørt hvad hun mener om sin egen skønsang?

Hun synger da i hvert fald noget bedre end sin mor, men ellers har hun vel
ret.

Det er vel smag og behag

Kurt

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-05 01:21

"Jimboo" <knmnnospam@mail.dk> skrev....

> Hun synger da i hvert fald noget bedre end sin mor, men ellers
> har hun vel ret.

Til gengæld er Keld den kønneste.

Fra : Jimboo

Dato : 28-09-05 06:19

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> "Jimboo" <knmnnospam@mail.dk> skrev....

> Til gengæld er Keld den kønneste.

Afhænger vel af hvor ens seksuelle orientering ligger, jeg syntes nu hun er
faldet rimelig ud

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-05 09:05

"Jimboo" <knmnnospam@mail.dk> skrev....

> Afhænger vel af hvor ens seksuelle orientering ligger

Kønhed har vel ikke noget med seksuel orientering at gøre. Personligt
synes jeg en Lamborghini Miura er smuk, men jeg lader det altså blive
ved det

Men ellers ka' du godt få et kodeord: Ironi.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 06:57

> Frk. Heick fortæller at danskerne kører råddent - og illustrerer det med
> en cyklist, der ikke kunne finde ud af det :)

OHH, når en af de allesteds rådende "Heick's" siger det, så må det være
rigtigt, og HELE nationen straks sendes på "genopdragelse" ;).

Fra : Leonard

Dato : 28-09-05 08:16

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Frk. Heick

Er hun blevet frk. igen?
Så kan det da godt være jeg alligevel skal have BroBizz til at virke
på Øresundsbron

> fortæller at danskerne kører råddent - og illustrerer det med en
>cyklist, der ikke kunne finde ud af det :)

Det har hun vel ret i og en cyklist var det nemmeste at spotte lige
der?

>Hun giver (selv) udtryk for at hun er god til at køre bil.

Så er hun jo ikke meget forskellig fra de fleste andre danske bilister

Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-09-05 07:31

> Er hun blevet frk. igen?

Jeg tog det bare for givet ud fra udseende og hendes meningstilkendegivelser
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-09-05 18:31

> [...]
> Per, Esbjerg
> der hørte en sang fra hendes første(?) plade, der var ikke noget at prale

De skide svenskere, de er altid ude efter os

Med venlig hilsen Kim