Voldsom Vw Lupo
Fra : Psypher

Dato : 27-09-05 20:56

Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe

http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-09-05 21:40

Psypher wrote:
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
>
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Den er sgu vild....

Fra : Leonard

Dato : 27-09-05 21:52

"Psypher" <ask@for.it> wrote:

>Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe

Den rykker helt pænt fra 180 og op

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Mogens

Dato : 27-09-05 22:02

"Psypher" <ask@for.it> wrote in message

> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Står der ikke 30 l/100 km ?
Altså 3,3 km/l...
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-05 05:43

Mogens wrote:
> Står der ikke 30 l/100 km ?
> Altså 3,3 km/l...

Jo, det synes jeg også...
Men der er sgu også tryk på...

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-09-05 06:53

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse news:433a1ddb$0$49019$14726298@news.sunsite.dk...

> Jo, det synes jeg også...
> Men der er sgu også tryk på...

Er det ikke "bare" en modificeret 1.8T?

Kan da ikke forestille mig at den kun kører 3,3km/L i
Audi TT....

/Jakob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-05 16:32

Jakob Jeppesen wrote:
> Er det ikke "bare" en modificeret 1.8T?

Jo eller en std. fra TT...

> Kan da ikke forestille mig at den kun kører 3,3km/L i
> Audi TT....

Ved Fuld ACC... tjo, sikkert...

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-05 16:05

> Er det ikke "bare" en modificeret 1.8T?

Den skal nok være lidt modificeret for at trække op til 260 med den fart.

> Kan da ikke forestille mig at den kun kører 3,3km/L i
> Audi TT....

Jo jo! Jeg kunne sagtens få min Golf 4 1,8T ned/op på 50 L/Km under
accelleration.
Min Bora V5 har jeg haft nede på 1,8 Km/L op ad Randersbakken :)
Mon ikke også en TDI der får klø kan komme derned ?

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-09-05 16:57

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:433c016d$0$10505$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jo jo! Jeg kunne sagtens få min Golf 4 1,8T ned/op på 50 L/Km under accelleration.

What! Håber der er en skrivefejl der (pr. 100km?).

> Min Bora V5 har jeg haft nede på 1,8 Km/L op ad Randersbakken :)

Der kan man bare se...

> Mon ikke også en TDI der får klø kan komme derned ?

Jeg kan ikke få min tdi til at nappe mere end 30L/100km

/Jakob

Fra : Leonard

Dato : 29-09-05 17:08

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke få min tdi til at nappe mere end 30L/100km

Det er vel bare en begrænsning i instrumentet.
En Lupo 3l kan ikke vise mere end 9,9 L/100km i gennemsnitsruden og
viseren der viser det aktuelle forbrug kan ikke komme højere end 5.
Men når man skal køre pænt et langt stykke vej før de 9,9 bliver
tilmindre, så ved man jo at det faktisk har været højere

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-09-05 18:28

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse news:664oj1plm2o93lne15h1vpongr2qhch385@4ax.com...

> Det er vel bare en begrænsning i instrumentet.

Det er muligt, men i mine øjne højst mærkværdigt
hvis det er tilfældet. Rent faktisk er det højeste
forbrug jeg har kunnet presse den til 27,x L/100km
og ikke 30 som jeg skrev tidligere.

/Jakob

Fra : anders majland

Dato : 29-09-05 20:35

> Det er muligt, men i mine øjne højst mærkværdigt
> hvis det er tilfældet. Rent faktisk er det højeste
> forbrug jeg har kunnet presse den til 27,x L/100km
> og ikke 30 som jeg skrev tidligere.

Vores fabia 1,2 kan godt vise over 30. Jeg skal på vejen mod genbrugspladsen
igennem en lille by. Fra byskiltet er der en "pæn" bakke og fuld gas i andet
og tredie gear med ~500kg på krogen og ~200kg i bilen (det er ikke altid at
jeg når til 3. hvis der er læs pp) gør at den viser mellem nogle "pænt høje
tal" . Den har ihverfald vist 32L/100km på et tidspunkt

Fra : Kent

Dato : 28-09-05 06:32

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
>
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

He he - ikke dårligt .

Men 260 km/timen i en bil af Lupo'ens støbning der kun vejer
800 kg - DET turde jeg ikke .

Kent.

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-05 11:46

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Men 260 km/timen i en bil af Lupo'ens støbning der kun vejer
> 800 kg - DET turde jeg ikke .

Heller ikke hér - selvomder nu står 980 kg.

Fra : Kent

Dato : 28-09-05 13:16

> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Heller ikke hér - selvomder nu står 980 kg.

Nå - ok - ja så må hukommelsen spille mig en puds .

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-05 16:08

> Heller ikke hér - selvomder nu står 980 kg.

Jeg har prøvet en Lupo GTI i Tyskland en gang, det gik pænt stærkt, dog ikke
i nærheden af 260.
Den er faktisk utroligt stabil, og hammer sjov på snørklede veje - men nok
ikke så sjov at flække et vejtræ med. Mon ikke bilen i filmen har en
undervogn der matcher motoren.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 13:00

> Men 260 km/timen i en bil af Lupo'ens støbning der kun vejer
> 800 kg - DET turde jeg ikke .

Det handler ikke om vægt - men om aerodynamik.

Om den ligger stabilt kan man ikke sige, før man prøver den - medmindre man
har de rigtige computermodeller og de rigtige data.

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-05 13:09

Jan W Nielsen wrote:
> Det handler ikke om vægt - men om aerodynamik.

Og en hel del om undervognsopsætning!

> Om den ligger stabilt kan man ikke sige, før man prøver den -
> medmindre man har de rigtige computermodeller og de rigtige data.

Korrekt...

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 13:51

> Og en hel del om undervognsopsætning!

Vi er hélt enige..

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-05 15:28

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Og en hel del om undervognsopsætning!

Nok allermest ja.

Under alle omstændigheder kører jeg ikke over 200 km/t i noget der er mindre
end en Golf V.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 15:46

> Nok allermest ja.

Faktisk nej..

Når vi taler stabilitet ved højhastighedskørsel, er der intet, der er
vigtigere end den korrekte aerodynamik. Opsætning af undervogn, valg af dæk
mv spiller i den grad en sekundær rolle. Naturligvis en meget, meget vigtig
rolle - men sekundær - når vi taler stabilitet.

Det er vinden, der bokser rundt med bilen, det er vinden, der trykker bilen
i jorden, og det er vinden, der smide Le Mans-raceren ind i skoven, når der
er regnet forkert i konstruktionsfasen.

Du får aldrig en god sportsvogn uden ordentlig undervogn, ordentlige
dæmpere, dæk mv - men aerodynamikken er afgørende - ikke vægten.

En Golf V SDI med 63 hk vejer 1225 kg - en Formelracer vejer langt mindre.

Hvilken vil du helst køre 350 km/t i..?

/Jan W Nielsen

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-05 17:14

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> En Golf V SDI med 63 hk vejer 1225 kg - en Formelracer vejer langt mindre.
>
> Hvilken vil du helst køre 350 km/t i..?

Jeg snakker ikke vægt, men derimod undervogn, og frem for alt sporvidde og
akselafstand.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 17:19

> Jeg snakker ikke vægt, men derimod undervogn, og frem for alt sporvidde og
> akselafstand.

Ok - men det kompenserer stadig ikke for en dårlig aerodynamik.

Nogle tror, at god aerodynamik er det samme om lille vindmodstand, men det
er langt mere end det.

En bil på smalle dæk og med ikke særlig stor sporvidde kan godt ligge
klipestabilt ved 250 km/t. Man oplever det måske endnu tydeligere ifm
kraftige motorcykler.

Men jo - naturligvis skal alle de andre faktorer også være optimale.

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-09-05 22:29

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev :

>Nogle tror, at god aerodynamik er det samme om lille vindmodstand, men det
>er langt mere end det.

*det* emne, kan man sgisme holde alenlange kurser om ;)

og når først "man" blander ord som cw ind i tingene, knækker filmen
tit - *Jeg* skulle da have det ind med store ske'er, før jeg helt
fattede det.

(husker med et grin Ford's aerodynamiske sidespejle på de første
versioner af Sierra'erne ....)
--
jan@stevns.net

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-05 22:38

> Ok - men det kompenserer stadig ikke for en dårlig aerodynamik.
>
> Nogle tror, at god aerodynamik er det samme om lille vindmodstand, men det
> er langt mere end det.

Det er logik, da der jo er snak om to vidt forskellige ting.

> En bil på smalle dæk og med ikke særlig stor sporvidde kan godt ligge
> klipestabilt ved 250 km/t. Man oplever det måske endnu tydeligere ifm
> kraftige motorcykler.

Kom nu Jan! Nu må du sgu tage dig sammen! Det har intet med dækbredden at
gøre, men derimod med de roterende hjuls gyro-effekt.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-09-05 19:28

> Kom nu Jan! Nu må du sgu tage dig sammen! Det har intet med dækbredden at
> gøre, men derimod med de roterende hjuls gyro-effekt.

Ha-ha...

Jeg ved ikke helt, hvad du mener, jeg skal tage sammen - men aerodynamikken
omkring en motorcykel har sørme stor betydning for dens stabilitet ved høje
hastigheder - det er IKKE kun et spørgsmål om at hjulene roterer hurtigt,
for det gør de jo på alle motorcykler, der kører stærkt....hvis det er dét,
du mener..

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 29-09-05 19:45

> [...]
> stabilitet ved høje hastigheder - det er IKKE kun et spørgsmål om at
> hjulene roterer hurtigt, for det gør de jo på alle motorcykler, der kører

Jeg mener at det ikke er relevant at bringe en motorcykels stabilitet ind en
diskussion omkring biler og deres stabilitet.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-09-05 20:29

> Jeg mener at det ikke er relevant at bringe en motorcykels stabilitet ind
> en diskussion omkring biler og deres stabilitet.

Jeg bringer aerodynamik ind i billedet - og fortæller dig at
"undervognsopsætning" ikke er det vigtigste for stabilitet ved meget høj
hastighed.

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-09-05 22:13

> [...]
> hastigheder - det er IKKE kun et spørgsmål om at hjulene roterer hurtigt,
> for det gør de jo på alle motorcykler, der kører stærkt....hvis det er

Jeg skal ikke kunne sige om det er det ene, det andet, eller måske en
kombination af begge. Jeg ved dog at den motorcykel jeg har, skulle være den
første serieproducerede gademodel hvor man har taget hensyn til
aerodynamikken i udviklingen. Om det så kun var for at opnå høj hastighed
eller kun for at opnå stabilitet husker jeg ikke, men den er så stabil at
det ikke er noget problem kun at ha' en hånd på styret ved 220 km/t. Det er
en fætter som denne http://www.bikepics.com/pictures/434781/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Moller

Dato : 29-09-05 22:27

Kim Kristensen wrote:

> [...]
> det ikke er noget problem kun at ha' en hånd på styret ved 220 km/t. Det er

   Det var højere hastighed med mindre kræfter ;) CBR1000F, havde ikke
styrken som en GSXR1100 dengang, eller svingegenskaberne som en FZR1000,
men den havde en god kåbe :)

   På MC'er er det normalt at jo flere heste der skal smides i jorden, jo
bredere dæk... bare se ZX12r, og om aerodynamikken har noget at sige ???
min kåbeløsebandit er nu stabil nok omkring de 270-280km/t... eller
rettere hvor begrænseren slår til i 5 gear(ja, det er højeste gear). Og
kom ik med at den er aerodynamisk ;) MC'ere har generalt en vindmodstand
koficient som er over det dobbelte end biler, altså langt langt
dårligere, og det gælder også kåbe cyklerne.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-09-05 00:07

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Det var højere hastighed med mindre kræfter ;) CBR1000F, havde ikke
> styrken som en GSXR1100 dengang, eller svingegenskaberne som en FZR1000,
> men den havde en god kåbe :)

Så vidt jeg husker var der ikke rigtigt noget før som man bare kunne rive
ned af hylden med flere kræfter, så det var vel et spørgsmål om højere
hastighed med flere kræfter. Den ældste MC Revyen (87) jeg kan finde
CBR1000F i viser at den overgik GSX-R 1100 både hvad angår HK og moment,
selv om Suzukien var den af dem med den største motorvolumen. Suzuki'en
vejede så 25 kg mindre og var nøjagtigt som FZR1000 en anden type MC, i en
test så jeg dem beskrevet som værende så forskellige som en Ferrari og en
AMG-Mercedes.

> [...]
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
> Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
> Snotbilig Diselbil, som køre langt Literen søges..

Det er muligt det er noget med dækbredden, men det er næppe den eneste
afgørende faktor. Min CB1100F var nu også stabil ved fuld rabalder, men jeg
kunne godt ha' brugt kåben da jeg eksempelvis kørte Verona-Roskilde i et
hug. I førnævnte bog skriver de under billedet af CBR1000F "Aerodynamikken
spiller en afgørende rolle, når hastigheder af den kaliber skal opnås, og
det har Honda så gjort noget ved". Jeg er klar over en MC (kåbe eller ej),
ikke er så vindvenlig som den hårde lukkede overflade en bil har.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-09-05 06:28

> Og kom ik med at den er aerodynamisk ;) MC'ere har generalt en
> vindmodstand koficient som er over det dobbelte end biler, altså langt
> langt dårligere, og det gælder også kåbe cyklerne.

Lav vindmodstand er ikke lig med god aerodynamik.

Aerodynamikken er god, når vinden bevægelse langs køretøjet støtter de
ønsker, man har til køretøjet. Herunder lavt brændstofforbrug, høj topspeed
og stor stabilitet.

Ordet bedtyder jo bare luftbevægelse.

/Jan W NIelsen

Fra : Kim

Dato : 30-09-05 14:08

> Under alle omstændigheder kører jeg ikke over 200 km/t i noget der er
> mindre end en Golf V.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Så er det jo helt vild at en BMW Z4 3,0 med en akselafstand på kun 250 cm
kan køre 250km/t det er kun 5 cm mere end min VW Polo

Mvh. Kim

Fra : Peter

Dato : 28-09-05 08:09

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
>
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Pænt kvik

/Peter

Fra : ChipMIK

Dato : 28-09-05 10:04

Psypher wrote:
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
>
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Sikke noget forfærdentlig miljøsvineri ! ROFL

ChipMIK...livet er for kort til benzin

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-05 11:47

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Sikke noget forfærdentlig miljøsvineri ! ROFL
>
> ChipMIK...livet er for kort til benzin

Næææh, hør nu, det er jo en benzin'er.

Fra : Michael

Dato : 28-09-05 13:19

On Wed, 28 Sep 2005 10:04:07 +0100, ChipMIK
<Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote:

>Sikke noget forfærdentlig miljøsvineri ! ROFL
>
>ChipMIK...livet er for kort til benzin

LOL, find du lige en dieselhakker der gør det hurtigere.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 13:52

> LOL, find du lige en dieselhakker der gør det hurtigere.

Samme bil med en 2,0 TDI 16V 170 hk - med stick, boks og højere ladetryk gør
det sikkert mindst ligeså hurtigt.

/ Jan W Nielsen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-09-05 14:14

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse news:433a90c2$0$11673$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

> Samme bil med en 2,0 TDI 16V 170 hk - med stick, boks og højere ladetryk gør det sikkert mindst ligeså hurtigt.

men næppe uret ud.... (eller hvad?)

/Jakob

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 14:19

> men næppe uret ud.... (eller hvad?)

En 2,0 TDi kan godt hæves 50 hk, og så har den jo 220 hk - og et ufatteligt
moment.

Med den rette gearing handler det bare om at have effekt nok - så 225 hk når
samme topspeed hvad enten de kommer fra diesel eller benzin.

/Jan W Nielsen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-09-05 06:48

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse news:433a971a$0$6849$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

> En 2,0 TDi kan godt hæves 50 hk, og så har den jo 220 hk - og et ufatteligt moment.

Hov - jeg misforstod dit forrige indlæg....

Jeg troede de 170hk var efter stick, boks osv.

/Jakob

Fra : Michael

Dato : 29-09-05 08:45

On Wed, 28 Sep 2005 14:52:05 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@nitetsvar.dk> wrote:

>Samme bil med en 2,0 TDI 16V 170 hk - med stick, boks og højere ladetryk gør
>det sikkert mindst ligeså hurtigt.
>
>/ Jan W Nielsen

Måske, den ville dog højst sandsynlig blive sat af i næsten alle acc
(fra start, mellem osv) med valgfrit gear.

Fra : ChipMIK

Dato : 28-09-05 20:47

Michael wrote:

> LOL, find du lige en dieselhakker der gør det hurtigere.

Det er da ligegyldigt !

ETHVERT ekstraforbrug af Hk & tung højrefod er medvirkende til en øget
miljøbelasting hvilket påvirker de kommende
generatio........ksdfgsdfgsdfg BULLSHIT OVERLOAD......

kan sku ikke få mig til at tage pis om det ROFL....fyr den af

ChipMIK

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-05 11:02

Hvad med dem her så: http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm

Fra : anders majland

Dato : 28-09-05 14:52

> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Synd med de mange mærkater og lidt for markante fælge.. Ville være rigtigt
sjov som "sleeper" hvor kun lyden afslører den - altså før den rykker....

/A

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-09-05 16:07

> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe

> [...]

Den er hurtig som bare pokker, hvis man sammenligner med en almindelig Lupo.
Når man ser hvordan den er skruet sammen som racer, med rippet kabine og med
den lave vægt, så synes jeg faktisk godt man kan være lidt skuffet.
Jeg ved ikke hvor meget tunet motoren er, men den går da noget død over 200
km/t.
Tidligere har vi da set tunede Saab og Volvo der var noget hurtigere i det
område, og de vejer næsten det dobbelte.
Eks denne. http://www.cordone.racing.nu/annat/850/cordone%20850T5R.wmv

Mer vil ha mer som man siger.
Men der er potentiale i den med lidt mere motortuning og når de får droppet
den omdrejningsbegrænser ved 6500.

Niels

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-09-05 16:23

> Jeg ved ikke hvor meget tunet motoren er, men den går da noget død over
> 200 km/t. Tidligere har vi da set tunede Saab og Volvo der var noget
> hurtigere i det område, og de vejer næsten det dobbelte.

Vægten betyder ikk alverden, når du kommer over 200 km/t.

Det er stort set kun forholdet mellem vindmodstand og effekt, det handler
om.

Netop derfor er Volvoerne hurtigere - Lupo´en tager næsten den samme vind,
men har laaangt mindre effekt.

/Jan W Nielsen

Fra : Fabritius

Dato : 28-09-05 16:55

Psypher wrote:
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe
>
> http://www.vw-cult.de/movies/Lupo20VT/Lupo20VT-Movie.wmv

Vild lille racer, og respekt for det projekt det må være at hælde sådan
en motor i så lille en bil.

Og så er hans hjul for fede ;)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-09-05 18:35

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe

> [...]

Hmm - jeg skal vist have skruet lidt på min Lupo i weekenden

--
Jan (som har en Lupo 1.4 TDi med ekstra boks - men i forhold til den i
filmen er den TEMMELIG langsom)

Remove the cat in the email to reach me

Fra : langwadt@ieee.org

Dato : 29-09-05 20:39

Henrik B. skrev:

> "ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Næææh, hør nu, det er jo en benzin'er.

Venter bare på at der kommer en aller ander der kører oliefyr
og siger at med den original oliebrænder og en chiptuning
havde den været meget hurtigere for så havde den haft rigtig mange
newtonmeter ved næsten ingen omdrejninger.... ;)

-Lasse

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-05 09:48

<langwadt@ieee.org> skrev i en meddelelse

> [...]

havde den været meget hurtigere for så havde den haft rigtig mange
newtonmeter ved næsten ingen omdrejninger.... ;)

*ROFL*

Sjovt nok lige som min benziner... ¨

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-09-05 22:16

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Så er en Lupo lige pludselig ikke så kedelig mere hehe

> [...]
Den er sgu' da meget sjov, rap lille mini. Jeg faldt lige over denne her,
den går også meget godt frem af nå man tænker på at det "bare" er en 1,5 med
eftermonteret turbo.
http://www.honda-klub.dk/vis.php?93f9afb9c2722c929ab1fc38f8786f81

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-09-05 00:16

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den går også meget godt frem af nå man tænker på at det "bare" er en 1,5

Denne her viser det bedre, efter 6 sekunder film rammer den 100 km/t på
speedometeret.

http://www.honda-klub.dk/vis.php?5678529e43a5a6c284845228a97db3f5

Med venlig hilsen Kim