Bilplejeprodukter i Netto. Noget værd?
Fra : JS

Dato : 26-09-05 09:50

Fra torsdag er der Alaska bilplejeprodukter på tilbud i Netto. Er de noget
værd eller er der andre mærker der er bedre?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 26-09-05 13:28

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fra torsdag er der Alaska bilplejeprodukter på tilbud i Netto. Er de noget
> værd eller er der andre mærker der er bedre?

Om du køber Alaska produkter i Netto eller i Bildillen er den samme rimelig
høje kvalitet.
Alaska har vel det man kalder value for money, som de siger i Hjallerup.

Michael

Fra : A.Kaup

Dato : 26-09-05 20:37

Mine erfaringer siger også kvalitet til prisen...
Mvh. Akaup

Fra : JS

Dato : 26-09-05 21:38

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
Mine erfaringer siger også kvalitet til prisen...
Mvh. Akaup
------------------

Hvad er bedre?

Fra : Mogens

Dato : 27-09-05 04:23

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> Hvad er bedre?

Jeg bruger Alaska autoshampoo - ifm. alt andet bruger jeg Sonax...

--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)