Padborg Park Søndag
Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-09-05 09:29

Er der andre fra gruppen der var på Padborg Park søndag i håb om at få et
par omgange på egen hånd?

mvh/lars

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-05 10:45

Lars Knudsen wrote:
> Er der andre fra gruppen der var på Padborg Park søndag i håb om at
> få et par omgange på egen hånd?

Forklar lige lidt nærmere?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-09-05 12:49

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:4337c330$0$78282$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Forklar lige lidt nærmere?

Der var åbenbart annonceret 'kør-selv' - men da man kom derned var der kun
x3m-event der solgte ture i en 348ts og en Elise. Nogen havde vist endda
kørt halvlangt for at erfare dette.

/lars.

Fra : Brian Østergård

Dato : 26-09-05 15:50

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> x3m-event der solgte ture i en 348ts og en Elise. Nogen havde vist endda

Hej

De gange jeg har været der nede har X3M-Event også været der, men der har da
altid været mulighed for at købe ture i egen bil også.

Jeg er glad for at jeg besluttede mig for at blive hjemme i går.

Hvad havde de at sige til deres "forsvar" ?

Brian :ø)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-09-05 17:14

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Jeg er glad for at jeg besluttede mig for at blive hjemme i går.
>
> Hvad havde de at sige til deres "forsvar" ?

Faktisk tror jeg ikke der var nogen fra PPark overhovedet, men jeg er ikke
sikker. Da jeg fandt ud af der ikke var nogen chance fortrak jeg hurtigt
hjem igen.

Det eneste jeg hørte var at der havde været problemer med støj fra kørselv-
dagene - men det kan jeg da ikke forstå ikke kan løses ved at støjteste
alle inden de kommer på banen?

/lars

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 20:44

Lars Knudsen wrote:
> Det eneste jeg hørte var at der havde været problemer med støj fra
> kørselv- dagene - men det kan jeg da ikke forstå ikke kan løses ved
> at støjteste alle inden de kommer på banen?

Måske fordi man ikke har udstyret til det...
Det er fastmonteret på langsiden...

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-09-05 06:24

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in

> Måske fordi man ikke har udstyret til det...
> Det er fastmonteret på langsiden...

x3m event havde intet problem med at støjteste min. Hvorfor de gjorde det
når der reelt ikke var mulighed for at komme ud, står hen i det uvisse.

/lars