At skyde sig selv i foden, med DUM-DUM kug~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-09-05 10:12

Dette er da på grænsen til det heeelt vanvittige:
46 årig Politi betjent (off-duty) taget med promille på 2,87.
Heldigvis nåede hun ikke at lave nogen skader på hverken sig selv eller
andre.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-09-05 10:29

On Sun, 25 Sep 2005 11:12:29 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>46 årig Politi betjent (off-duty) taget med promille på 2,87.
>Heldigvis nåede hun ikke at lave nogen skader på hverken sig selv eller

Jeg synes at erindre, at der længere nede i teksten var indikationer
om at konen havde været sygemeldt i et halvt års tid. Bl.a. med
psykiske problemer.

Det er ikke nogen undskyldning for at bevæge sig ud i trafikken iført
sådan en kæmpepromille, men politier er også kun mennesker, på godt og
ondt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-09-05 11:09

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Det er ikke nogen undskyldning for at bevæge sig ud i trafikken iført
> sådan en kæmpepromille, men politier er også kun mennesker, på godt og
> ondt.

Jeg tror faktisk at med de ting en politibetjent ser, og skal finde sig i
nu om dage gør at der skal sin mand/kvinde til at udføre det erhverv.

/lars

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-05 23:58

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tror faktisk at med de ting en politibetjent ser, og skal finde sig i
> nu om dage gør at der skal sin mand/kvinde til at udføre det erhverv.

Jo, det kræver en vis åndelig habitus hos politierne at stå model til at
blive svinet til, råbt ad, truet, og så videre.
Der er selvmorderne der enten har hængt sig, skudt sig, er hoppet ud foran
et tog, har slugt piller eller har gasset sig i bil eller lejlighed, og
trafikuheldene (med og uden børn), de afdøde der har ligget og modnet gennem
kortere eller længere tid, voldtægtsofre, narkomaner, voldsofre, voldsmænd,
mordere, almindelige plattenslagere, demonstrationer, trafiksyndere i alle
afskygninger, branderter der brækker sig ned af enten sig selv eller andre
og pisser i bukserne, de psykisk syge, og alle mulige andre fra alle
samfundets lag.
Der er sgu ikke noget at sige til, hvis enkelte betjente får problemer
efterhånden.
Intet af dette undskylder dog at drøne afsted i en brandert - og da slet
ikke hvis man er betjent.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-09-05 16:35

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> afskygninger, branderter der brækker sig ned af enten sig selv eller andre
> og pisser i bukserne, de psykisk syge, og alle mulige andre fra alle

For ikke at snakke om alle de gange jeg kørte fra politiet på knallert, da
jeg var ung. Det må have været psykisk hårdt for dem

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-09-05 15:32

Lars Knudsen wrote:

> Jeg tror faktisk at med de ting en politibetjent ser, og skal finde
> sig i nu om dage gør at der skal sin mand/kvinde til at udføre det
> erhverv.

Helt enig.
Specielt må det være hårdt med alle de provokerende "banditter", som liiige
skal vise sig overfor vennerne.
Der skal til tider temmeligt meget selvbeherskelse til, fra betjentenes
side, med alt "mundlort" de skal stå model til.
Men det er jo så en helt anden diskution

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-09-05 15:30

Folmer Rasmussen wrote:

> Jeg synes at erindre, at der længere nede i teksten var indikationer
> om at konen havde været sygemeldt i et halvt års tid. Bl.a. med
> psykiske problemer.

Jeps.

> Det er ikke nogen undskyldning for at bevæge sig ud i trafikken iført
> sådan en kæmpepromille,

Så absolut ikke.

> men politier er også kun mennesker, på godt og
> ondt.

Ja, men når det nu er dem, som er sat til at vogte os andre, så vil der jo
altid blive ekstra fokus på dem, når de selv falder i.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk