Rep. af køler?
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 24-09-05 23:15

Hej.

Så røg køleren på konens Toyota Previa!

I første omgang lykkedes det at tætne den med noget sort stads fra Bak &
Uhrenfeldt, men to dage senere var alt vandet plasket ud da hun havde fri
fra arbejdet.

Men hvad gør man lige... det er jo en gammel sag fra 1992 (altså bilen
kan man få en ombytningskøler? Hvor?

Hvor mange timer vil der typisk ligge i at skifte en køler? Altså for en
mekaniker (ikke Toyota)

Mvh

Jasper

Fra : Brizz

Dato : 24-09-05 23:38

Jasper Ahrensbach wrote:
> [...]
> Uhrenfeldt, men to dage senere var alt vandet plasket ud da hun havde fri

Trist men sådan noget sker jo på ældre biler engang imellem.

> Men hvad gør man lige... det er jo en gammel sag fra 1992 (altså bilen
> kan man få en ombytningskøler? Hvor?

Tja prøv evt hos hoyer autodele eller nogen af de andre uoriginale
reservedels forhandlere.

> Hvor mange timer vil der typisk ligge i at skifte en køler? Altså for en
> mekaniker (ikke Toyota)

Nu kender jeg ikke lige bilen men et par timer burde det kunne gøres på.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 25-09-05 09:22

Brizz skrev:

> Tja prøv evt hos hoyer autodele eller nogen af de andre uoriginale
> reservedels forhandlere.

Den bedste pris får du med garanti ikke hos Hoyer og de andre
tilsvarende forhandlere. Du snupper telefonbogen og finder din lokale
kølerservice. De har som regel stumperne liggende på lager og prisen kan
være flere hundrede kroner lavere end hos ovennævnte forhandlere.

Mvh
Claus

Fra : Q

Dato : 25-09-05 13:39

"Jasper Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kan man få en ombytningskøler? Hvor?
>
> Hvor mange timer vil der typisk ligge i at skifte en køler? Altså for en

Du kan få en ny køler f.eks hos Thansen.dk... Koster 1600,- incl. moms..
Koster formentlig det samme hos Højer

Jeg vil tro mekkeren skrive dig for et par timer..

Smid bilen til mekanikeren og lad ham skaffe køleren, det er da det
nemmeste..

/peter