Nakkestøtter til bagsædet
Fra : Jens Gydesen

Dato : 24-09-05 21:23

Hej

Vi har købt en brugt bil, Polo fra 1995, men kunne godt tænke os der
kommer
nakkestøtter på bagsædet. Det er umiddelbart ikke forberedt til det.

Kan man købe uorginale til eftermontering? Jeg har søgt på google, uden
held.

Venlig hilsen
Jens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-09-05 21:49

On Sat, 24 Sep 2005 22:22:58 +0200, "Jens Gydesen"
<jegy@REMOVETHISget2net.dk> wrote:

> [...]
>nakkestøtter på bagsædet. Det er umiddelbart ikke forberedt til det.
>
>Kan man købe uorginale til eftermontering? Jeg har søgt på google, uden

Hvordan vil du fæstne dem i ryglænet?

Hvis de skal have nogensomhelst effekt, skal de da være korrekt
fastgjorte, bl.a. for at undgå whiplash-skader.

Hvis bilen fås med nakkestøtter i en anden modelvariant, må du nok til
huggeren og købe et nyt bagsædearrangement.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-05 23:21

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Hvordan vil du fæstne dem i ryglænet?

Gaffa kan gøre meget

> Hvis bilen fås med nakkestøtter i en anden modelvariant, må du nok til
> huggeren og købe et nyt bagsædearrangement.

Nok den eneste, bedste og nemmeste udvej.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."