Anlæg til Laguna II
Fra : Klaus Andersen

Dato : 23-09-05 19:49

Hejsa

Nogen der har erfaring med at sætte andet (større) anlæg i en Laguna II så
man stadig kan betjene det med satelit remoten ved styret?

Jeg tænker der på mærke og hvor man kan finde sådan et.

Mvh

KA

Fra : RP

Dato : 23-09-05 20:39

> Nogen der har erfaring med at sætte andet (større) anlæg i en Laguna II så
> man stadig kan betjene det med satelit remoten ved styret?

En sony radio med tilhørende adapter kan vist klare både rat kontrol
og display (ved ik hvad model) - ellers spørg inde på
www.renaultklubben.dk

Fra : Martin

Dato : 23-09-05 20:46

Enhver producent med respekt for sig selv, har en adapter på lager - jeg fik
een til min Megane (JVC anlæg) Du kan med fordel putte andre
højttalereenheder i - så er du godt kørende på den front - også uden
T-hansen.

Mvh
Martin

Fra : bme

Dato : 23-09-05 20:45

"RP" <roald.poulsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>En sony radio med tilhørende adapter kan vist klare både rat kontrol
>og display (ved ik hvad model) - ellers spørg inde på

En DRNS003 adapter giver fuld funktionalitet af stilk og display sammen med
en sony radio med cd-changer styring.
Se 2-3 uger tilbage i tråden, der beskrev jeg det mere detaljeret.

/bo

Fra : Klaus Andersen

Dato : 23-09-05 21:30

Well ... det var hurtigt svaret folkens - takker mange gange for tips,
links, mm.

Mvh

KA