Service
Fra : Finn Holmegaard

Dato : 23-09-05 19:00

Hej

Nogen der har en ide om hvad et 50.000 km service på en Skoda Octacia TDI
fra 2004 mon kan koste ?

Og er der nogen der har erfaringer med en autoriseret værksted enten i
Holstebro eller Kolding evt. mellem disse to lokationer.

mvh

Finn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-05 20:42

Finn Holmegaard skriver:

> Nogen der har en ide om hvad et 50.000 km service på en Skoda Octacia TDI
> fra 2004 mon kan koste ?

Så vidt jeg husker har det været nævnt i løbet af den sidste måneds tid
her i gruppen. Prøv at søg tilbage....

(var det 4500 incl et eller andet ekstra ??)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : C. Caspersen

Dato : 23-09-05 22:58

> (var det 4500 incl et eller andet ekstra ??)

Ca. 4500 uden noget ekstra. (På de nordlige kanter)

/Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 08:19

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse

> Ca. 4500 uden noget ekstra. (På de nordlige kanter)

Hvad indebærer sådan et service til 4500 ?

Mon ikke det var bedre at gi 2000 hos en 'sort' ?
Er det stemplet som koster ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-09-05 08:22

Olesen skriver:

> Hvad indebærer sådan et service til 4500 ?
>
> Mon ikke det var bedre at gi 2000 hos en 'sort' ?
> Er det stemplet som koster ?

Kun ved "original service" kan der garanteres op til 50kkm mllem
service. Ellers er det 20kkm (og så er fortjensesten tabt).

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-09-05 08:22

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad indebærer sådan et service til 4500 ?
>
> Mon ikke det var bedre at gi 2000 hos en 'sort' ?
> Er det stemplet som koster ?

Jeg fik en pris på 3600,- hos Skoda i Randers, og det SKAL laves hos et
autoriseret værksted for at bevare Skoda's mobilitetsservice -
http://www.skoda.dk/Kundeservice/mobilitetsservice.asp

Carsten Pedersen