Hidsig Open diesel
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 23-09-05 18:12

Open Twin Turbo diesel:

http://www.greencarcongress.com/2005/09/gm_unveils_opel.html

212 HK og 400 Nm @ 1400 rpm med kun 1.9 liters volumen.

Det er da meget pænt for sådan en blød-hatte-bils-motor.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 23-09-05 18:13

Lars L. Hansen wrote:
> Open Twin Turbo diesel:

OpeL for fanden. OPEL!

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-09-05 18:27

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OpeL for fanden. OPEL!
>
> --
> Sugemotorer suger!
> '00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
> '87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Det må være en gammel vane, førhen blev Opel jo hurtig til en åben bil

Med venlig hilsen Kim

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-09-05 20:25

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev

> Det må være en gammel vane, førhen blev Opel jo hurtig til en åben bil

Jeps, den er både nem at bryde op, og rusten plager mange af dem.

--
Mhv. Uffe Ravn
Opel Rekord 1984 stationcar.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-09-05 20:56

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Jeps, den er både nem at bryde op, og rusten plager mange af dem.

Skrev manden der skal ud at kigge på Omega 89 i morgen, det er forhåbentligt
ikke nogen rustvogn.

Jeps ryst bare på hovedet af de gale Opelfolk.

--
Mvh. Uffe Ravn
Opelrecoer Scatincar 1984

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 24-09-05 20:01

> Jeps ryst bare på hovedet af de gale Opelfolk.
>
> --

Det gør vi også....

Michael

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-09-05 23:57

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev

> Det gør vi også....

Hellere end gerne, en af mine venner og mig har just hjembrag en Opel Omega
Stationcar 1987.

Jeg var faktisk ved at have opgivet Omagaerne, fordi de fleste er tærret op
af rust, men det lykkedes at finde et eksemplar der var forbavsende godt
bevaret. Faktisk bedre en nogen anden Omega jeg har set i årgangene 88-91.

Hertil er kun et at sige: Rustbeskyttelse!

Og at den muligvis har levet en del af tilværelsen i overdækket garage.

Alt i alt var det en godt ting, at se at der indimellem findes biler, der
holder til det danske klima, også mere end 8 dage over fabriksgarentien.

--
Mvh. Uffe Ravn
Stadig Opel Rekord Stationcar 1984

Fra : Mogens

Dato : 23-09-05 20:26

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

> Open Twin Turbo diesel:
> 212 HK og 400 Nm @ 1400 rpm med kun 1.9 liters volumen.
> Det er da meget pænt for sådan en blød-hatte-bils-motor.

Kan købes som en Vectra OPC:
www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1803
--
Mvh Mogens