Køb af kompressionstester
Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-09-05 15:18

Jeg har kigget på de større resevedelsfirmaers sider efter en
kompressionstester, men desværre ikke fundet nogen.

Er der nogen der kan give et hint til hvor man køber sådan en?

mvh/lars

Fra : Casper R

Dato : 23-09-05 15:53

Hey

> Er der nogen der kan give et hint til hvor man køber sådan en?

Biltema er din ven
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 16:04

"Casper R" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse
> Hey

> Biltema er din ven

Er de da begyndt at sende pr postordre?

--
Tom

Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-09-05 16:38

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:43341962$0$84021
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Er de da begyndt at sende pr postordre?

Det ved jeg ikke, men iflg. http://biltema.dk har de afdelinger i Næstved
og Ålborg - desværre er det meget langt fra Sydjylland, hvor jeg bor.

mvh/lars

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 23-09-05 17:11

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ved jeg ikke, men iflg. http://biltema.dk har de afdelinger i Næstved
> og Ålborg - desværre er det meget langt fra Sydjylland, hvor jeg bor.

Hej!

Jeg har købt en i biltema, og brugt den engang, virkede iøvrigt
fortrinligt.. Men da jeg havde en i forvejen, bare ikke lige der hvor jeg
skulle bruge den, er den sådan set i overskud, du kan få den for de 98,- jeg
gav for den, så skal jeg nok betale porto?

/Carsten

Fra : Bob \(-:

Dato : 23-09-05 18:37

-------------------------------

De gjorde det før de kom til Danmark der kunne man bestille over postorde
til en rimelig pris fra Sverige , men jeg er heller ikke så sikker på at de
stadig gør

Hilsen Robert

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-09-05 20:27

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Er de da begyndt at sende pr postordre?

Det er Harald-Nyborg tilgengæld også.

Mvh. Uffe Ravn