Carpark o.a.
Fra : Henning

Dato : 23-09-05 10:01

Foranlediget af tidligere spørgsmål - hvad nu hvis vi antager at det
gule skilt, som markerer at her starter privat parkeringsplads, enten
er pillet ned eller malet over? Når jeg kører ind på pladsen lægger
jeg måske mærke til at det ser underligt ud, men kan jeg få en afgift
fordi jeg burde vide at der inde bag den sorte maling gemmer sig
vigtig information?

Nu skal læseren ikke antage at jeg planlægger at have en spraymaling
liggende i bilen til brug, hvis jeg skulle få en afgift

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 24-09-05 12:46

Fotos er altid godt.
Enten kamera eller mobiltelefon ...
Det vil, som sltid, blive påstand mod påstand ....