GPS
Fra : Søren

Dato : 22-09-05 22:42

Hej gruppe.
Hvad findes der af billige håndholdte GPS modtagere?
Jeg har kigget på Garmin eTrex, er det et godt/skidt mærke??

MVH
Søren

Fra : Brizz

Dato : 22-09-05 23:18

Søren wrote:
> Hej gruppe.
> Hvad findes der af billige håndholdte GPS modtagere?

dk.teknik.satellit.navigation
er gruppen ekspertene sidder.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Michael

Dato : 23-09-05 07:59

> Hvad findes der af billige håndholdte GPS modtagere?

Prøv at kigge på en Acer N35, den har indbygget modtager,
hvilket jeg er helt vild med. Den koster ikke ret meget, og
fungere helt fint for mig.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : jk

Dato : 23-09-05 09:09

"Michael" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på en Acer N35, den har indbygget modtager,
> hvilket jeg er helt vild med. Den koster ikke ret meget, og
> fungere helt fint for mig.

hej :)

Jeg har også overvejet en Acer - netop fordi den har indbygget modtager
(hvor meget fylder den iøvrigt?) - anyway hvordan vurderer du kvaliteten ? -
jeg er en LILLE smule skektisk mht. til Acer, da jeg har haft en række
uheldige oplevelser- såsom at have sendt en 3 måneder gammel bærbar til
reparation, 4 uger efter kom den retur med tysk tastatur !, ned til
Deutchland igen og 3 uger senere havde jeg en bærbar igen ! verdamt !

/JK

Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-09-05 17:34

http://www.toyota-esbjerg.dk/navman.asp

Fra : Michael

Dato : 26-09-05 15:57

> [...]
> reparation, 4 uger efter kom den retur med tysk tastatur !, ned til
> Deutchland igen og 3 uger senere havde jeg en bærbar igen ! verdamt !

Modtageren er inde i selve kabinettet, men skal foldes op, når
man skal bruge den. Kvaliteten vurderer jeg til mellem, det er
lavet af noget blødt plastic, men jeg har aldrig haft problemer
med at få navigationen til at virke, så den fungerer for mig!

Mvh.
Michael Bested