blinklys i sidespejle
Fra : Ole Sørensen

Dato : 22-09-05 15:09

kan man få sidespejle med indbygget blinklys til en golf 4?

ole

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 18:31

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asldjfijfj03jmadsv.dk> skrev i en meddelelse
> kan man få sidespejle med indbygget blinklys til en golf 4?

Er det sådan nogen du leder efter
http://cgi.ebay.de/Raid-M3-Spiegel-elektrisch-VW-Polo-6N-94-99-LED-Blinker_W0QQitemZ8000060991QQcategoryZ72756QQrdZ1QQcmdZViewItem

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 11:31

"Tom" skrev i en meddelelse
"Re: blinklys i sidespejle"

> Er det sådan nogen du leder efter
> http://cgi.ebay.de/Raid-M3-Spiegel-elektrisch-VW-Polo-6N-94-99-LED-
Blinker_W0QQitemZ8000060991QQcategoryZ72756QQrdZ1QQcmdZViewItem

Nope - det er til en Polo

Raid HP er fra Italien - og koster "intet" abfabrik.
Se vognlisten hér:
www.raid-rdi.com/deutsch/index.html?http://www.raid-rdi.com/cgi-bin/db/db.cgi?
db=karosserie&gruppe=Sportspiegel

/Mogens

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : jacob

Dato : 23-09-05 12:44

kig på www.thansen.dk

MVH
Jacob

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 13:13

Mogens wrote:
> Nope - det er til en Polo

De ligner nu ellers hinanden. Mon ikke der blot skal en adatorplade på, som
passer til den pågældende bilmodel?

> Raid HP er fra Italien - og koster "intet" abfabrik.
> Se vognlisten hér:
> www.raid-rdi.com/deutsch/index.html?http://www.raid-rdi.com/cgi-bin/db/db.cgi?
> db=karosserie&gruppe=Sportspiegel

Jeg havde håbet lidt mere på nogle spejle der ligner de originale vw. Jeg
synes der lidt for meget Thansen over de her. De koster 200 Euro (med varme
og el.just.) + adaptorplader, så helt billige er de jo heller ikke.

hilsen ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-05 16:05

"Ole Sørensen" skriver:

> kan man få sidespejle med indbygget blinklys til en golf 4?

Det var dog synd.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 16:54

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Det var dog synd.

Det ser da meget godt ud til golf 5 og til polo, så hvorfor ikke til en golf
4? og så har det også en vis sikkerheds-effekt tror jeg (lettere at se).

hilsen ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-05 16:58

"Ole Sørensen" skriver:

> Det ser da meget godt ud til golf 5 og til polo, så hvorfor ikke til en golf
> 4? og så har det også en vis sikkerheds-effekt tror jeg (lettere at se).

Fordi en Golf 4 er designet uden. De golf3 der fik 4'er lygter bryder
jeg mig heller ikke om.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 17:11

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Fordi en Golf 4 er designet uden. De golf3 der fik 4'er lygter bryder
> jeg mig heller ikke om.

jeg ville også helst have nogle sidespejle som ligner de originale men med
indbygget blink. Men det kan man åbenbart ikke få. De andre spejle som der
blev linket til siger mig nemlig heller ikke rigtig noget.

ole