Syn i Århus
Fra : Mathias

Dato : 22-09-05 11:51

Hej NG

Da jeg har et kommende syn foran mig, kunne jeg godt tænke mig at høre folks
erfaringer:
1) Er der forskel på synsgebyret, eller er det altid 400 kr?
2) Hvor i Århus er de flinke og til at snakke med, og hvor skal man IKKE
køre hen? Har nogen prøvet Søren Frichs Vej 50, 8230 Åbyhøj?

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-09-05 13:07

"Mathias" <baggadapFJERN_DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 2) Hvor i Århus er de flinke og til at snakke med

Er det BILEN, der skal synes, eller DIG der skal have opfyldt nogle forsømte
sociale behov? *S*

> Søren Frichs Vej 50, 8230 Åbyhøj?

Jeps.... den brugte jeg for et par måneder siden, da kærestens bil skulle
synes. De var også flinke at snakke med *G*
Men det var de i særdeleshed også I Lystrup, hvor min egen bil blev synet
for et par år siden.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mathias

Dato : 22-09-05 13:30

> Er det BILEN, der skal synes, eller DIG der skal have opfyldt nogle
> forsømte sociale behov? *S*

LOL
Grunden til jeg spørger er, fordi jeg et andet sted i Århus fik kasseret en
bil pga. der hang en dråbe olie under bundkarret. Selvom jeg forklarede
fyren, at det var fordi olien lige var blevet skiftet, og den ikke dryppede
eller brugte olie, kasserede han blot bilen! Herefter fik jeg tid et andet
sted, hvor bilen røg igennem uden bemærkninger.

-Mathias

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-09-05 09:27

> [...]
> 2) Hvor i Århus er de flinke og til at snakke med, og hvor skal man IKKE
> køre hen? Har nogen prøvet Søren Frichs Vej 50, 8230 Åbyhøj?

Der er en yderst på Oliehavnsvej, tror jeg det hedder, ude ved Mærks? Der
fik jeg min synet for 1 måned siden og en anden for et ½ år siden. Flink
mand og altid god for en hyggesnak.

Ang. olie så var der en slange der lækkede og det fik jeg så at vide som en
service... "gamle slanger bla bla bla".

Der kører jeg gerne ud igen. På telefonsvareren fortæller de at de ikke
syner personbiler, men det gør de altså

--
Per, Esbjerg