Audi A3 sportsback - "anmeldelse"
Fra : Brizz

Dato : 22-09-05 00:13

Har lige haft fornøjelsen og ja det var faktisk en fornøjelse, at køre
en Audi A3 Sportsback 1.6 i 14 dage.
Udefra er jeg vild med udseendet. Fronten som den deler med de andre nye
audi modeller er rigtig fræk. Men at A3 er blevet til en st.car synes
jeg de er sluppet ret godt fra udseende mæssigt. Inden i synes jeg at
forepladsen er godt indrettet med justerbart rat og gode overskuelige
instrumenter. 2 zonet klima som fungerer rigtig godt og gode stole med
god støtte. Dog synes jeg at speederen er puttet lidt for langt ind til
højre da det gav en skæv vinkel i benet under kørsel hvilket resulterede
i ømt ben ved længere ture.
1.6 ville jeg normalt sige var alt for lidt men må godt nok indrømme at
den faktisk opførte sig meget fornuftigt. I byen er den absolut kvik
nok. På motorvejen ved 130 kunne man godt mærke der ikke var det store
overskud men alligevel klarede den overhalinger ganske godt.

Umiddelbart er det ikke en bil jeg vil eje da den ikke er rummelig nok i
forhold til en A4 eller passat men absolut en fornuftig bil hvis man kan
nøjes med lidt mindre plads.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 22-09-05 09:50

Brizz skrev:

> Umiddelbart er det ikke en bil jeg vil eje da den ikke er rummelig nok i
> forhold til en A4 eller passat men absolut en fornuftig bil hvis man kan
> nøjes med lidt mindre plads.

Nu er rummelighed ikke en absolut entydig ting....

Som jeg husker SportBack'en var der væsentlig mere plads over hovedet på
bagsædepassagererne end i en A4 og den tidligere Passat. Men du tænker
sikkert på lastrum....

Mvh
Claus

Fra : Klaus G.

Dato : 22-09-05 15:08

> Nu er rummelighed ikke en absolut entydig ting....
Jeps...

> Som jeg husker SportBack'en var der væsentlig mere plads over hovedet på
> bagsædepassagererne end i en A4 og den tidligere Passat. Men du tænker
> sikkert på lastrum....
En toyota yaris har meget plads foran, bare ikke i bagagerummet :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brizz

Dato : 22-09-05 15:34

Claus Nygaard-Pedersen wrote:

> [...]
>
> Som jeg husker SportBack'en var der væsentlig mere plads over hovedet på
> bagsædepassagererne end i en A4 og den tidligere Passat. Men du tænker

ENIG! jeg mente bagaplads. Men generelt i kabinen synes jeg også der var
god plads hvilket overraskede mig en del.

Mvh Brian
---
www.arcticphotos.dk