Lydafhængig og GRØN babygixxer..
Fra : Morten Juel

Dato : 08-06-01 14:52

Hehe man bliver sq lyd narkoman Seca'en brøler for vildt uden de ende
stykker i potterne så der er lige kommet 6x13mm huller mere ) med phed
lyd, kommer man til at sparke lidt til den, og jeg fløj også forbi en GRØN
babygixxer på vej ud af byen idag, den så godt nok spøjs ud, når man nu er
vandt til at de er sorte

Mvh
Morten **som skal ud og kigge på en Golf II 1,3 senere idag **

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-06-01 17:01

Morten Juel wrote:

> [...]
> stykker i potterne så der er lige kommet 6x13mm huller mere ) med phed
> lyd, kommer man til at sparke lidt til den, og jeg fløj også forbi en GRØN

Du drømmer

>, den så godt nok spøjs ud, når man nu er
> vandt til at de er sorte

Sorte?!? De skal skam være mørkeblåmetallic

> Mvh
> Morten **som skal ud og kigge på en Golf II 1,3 senere idag **

Du må da være blevet towli'
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 08-06-01 18:21

Og så liiige et svar til RACERNIELS !

du skal sq prøve min seca nu, den trækker helt fra bunden og op nu jævnt
uden boosts, det er bare rålækkert at race med, den føles som en ny kværn
)

WRROOOOOOooommm

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 09-06-01 00:18

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
jævnt
> uden boosts, det er bare rålækkert at race med, den føles som en ny

Jup!
Db-heste er noget der virker (indtil man ender på et rullefelt)!

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 09:30

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> WRROOOOOOooommm

Hvåffårfaen vil du så ud at kigge på madæsker??

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Juel

Dato : 09-06-01 14:20

> Hvåffårfaen vil du så ud at kigge på madæsker??
fordi den er lidt kold om vinteren !!
Så nu har jeg købt en Golf II 1,3

Mvh
Morten

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-06-01 15:17

> fordi den er lidt kold om vinteren !!

Hvoffor så ikke bare køre på mc om vinteren - det er da ikke så
koldt Du har jo iøvrigt en fin vintercykel - men de er måske solgt
nu?

Allan Bojesen

Fra : Morten Juel

Dato : 09-06-01 16:48

- men de er måske solgt
> nu?
Jeps

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 17:18

> - men de er måske solgt
> Jeps

Jaja... det kan gå tilbage for enhver )

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Armand

Dato : 09-06-01 15:38

> fordi den er lidt kold om vinteren !!
> Så nu har jeg købt en Golf II 1,3

Var ellers ikke dig der bedyrede at du ikke havde økonomi til at krydes
bæltet :-/

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 09-06-01 17:15

> Var ellers ikke dig der bedyrede at du ikke havde økonomi til at krydes
> bæltet :-/

jow jow, men jeg fik jo noget for offroaderene
btw bil billeder kan ses i dk.binaer.motor

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 10-06-01 00:44

> btw bil billeder kan ses i dk.binaer.motor

Morten!
Hvor stor din glæde end er over Golf'en, så er det noget der skal futtes
til rette sted!

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 10-06-01 09:43

hehe

Fra : Asger Steffensen

Dato : 08-06-01 22:06

> Mvh
> Morten **som skal ud og kigge på en Golf II 1,3 senere idag **

DEN slags ævl henvises venligt, men bestemt, til dk.fritid.bil

Asger
ZX-10