Kan i anbefale en køreskole på Frederiksbe~
Fra : Thomas Olsen

Dato : 21-09-05 20:50

Hej.

Min lillesøster skal til at tage kørekort, så hun søger
erfaringer med div. køreskoler på Frederiksberg (2000) er der
nogle i kan anbefale, eller nogle man skal holde sig fra ??

På forhånd tak.
--
/MVH. Thomas
Huske at fjerne NOSPAM ved svar

Fra : Henning

Dato : 23-09-05 08:41

On Wed, 21 Sep 2005 21:50:15 +0200, "Thomas Olsen"
<thomas@NOSPAMalleen39.dk> wrote:

>Hej.
>
>Min lillesøster skal til at tage kørekort, så hun søger
>erfaringer med div. køreskoler på Frederiksberg (2000) er der
>nogle i kan anbefale, eller nogle man skal holde sig fra ??

Tja, jeg ville nok holde mig fra en bestemt på Nørrebro

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Thomas Olsen

Dato : 26-09-05 21:30

Hej Igen.

> Min lillesøster skal til at tage kørekort, så hun søger
> erfaringer med div. køreskoler på Frederiksberg (2000) er der
> nogle i kan anbefale, eller nogle man skal holde sig fra ??

Er der virkelig ingen der har erfaringer fra Frederiksberg ????

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-09-05 11:55

Henning wrote:

> Tja, jeg ville nok holde mig fra en bestemt på Nørrebro

Han er vist død nu eller ?

mvh

Christian