Det ser man efterhåden ikke hver dag mere.~
Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-05 17:14

Med flere og flere bilproducenter i krise, er det efterhånden sjældent at
man læser om øget salg:
http://www.newsdirect.dk/nyhed.asp?id=5563

Også Cabriolet-modellen er steget salgsmæssigt.

Fra : Brian

Dato : 21-09-05 17:52

Henrik B. wrote:
> Med flere og flere bilproducenter i krise, er det efterhånden
> sjældent at man læser om øget salg:
> http://www.newsdirect.dk/nyhed.asp?id=5563
>
> Også Cabriolet-modellen er steget salgsmæssigt.

Det undrer mig at den ikke kan leveres her i landet endnu, for jeg så da en
på motorvejen omkring Fredericia idag - på danske plader.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 21-09-05 21:25

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det undrer mig at den ikke kan leveres her i landet endnu, for jeg så da
> en på motorvejen omkring Fredericia idag - på danske plader.

Det samme her i Nordsjælland - hér kører faktisk en del Saab Cabriolet...

Vedr. 8.500 biler forudbestilt er det sikkert mange (og rekord)
for Saab. Andre bilfabrikker er vant til hélt andre størrelser.

Opel Calibra var solgt i over 60.000 eksemplarer INDEN det
første eksemplar stod hos forhandlerne. Man kunne altså ikke
teste den inden køb !

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-09-05 22:12

Mogens wrote:
> [...]
> Opel Calibra var solgt i over 60.000 eksemplarer INDEN det
> første eksemplar stod hos forhandlerne. Man kunne altså ikke

Hvad med den her: http://62.66.134.70/dfbil/dytbil.html ?

Det er heller ikke hver dag man ser den.

Den "kostede" lige en rundtur så der kunne blive lidt billeder.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Brian

Dato : 23-09-05 23:46

Finn Guldmann wrote:
> Hvad med den her: http://62.66.134.70/dfbil/dytbil.html ?

Det er da en Plymouth (?) Prowler - det har jeg selv set i OCC på Verydisco

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-09-05 10:31

Brian wrote:

> Det er da en Plymouth (?) Prowler - det har jeg selv set i OCC på Verydisco

Det kan der vist ikke være tvivl om.

Men at se på Bilbasen er den da ikke specielt imponerende med hvad den
kan. Allerfald ikke så meget at det lever op til udseenet.

Fra : Brian

Dato : 22-09-05 16:45

Mogens wrote:

> Opel Calibra var solgt i over 60.000 eksemplarer INDEN det
> første eksemplar stod hos forhandlerne. Man kunne altså ikke
> teste den inden køb !

Opel er jo også noget ganske særligt

/Brian - der er vældig glad for sin Vectra A V6

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-05 13:34

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig at den ikke kan leveres her i landet endnu, for jeg så da
> en på motorvejen omkring Fredericia idag - på danske plader.

Det er ikke Cabriolet-modellen der er tale om, men derimod den nye 9-3
SportCombi (Stationcar).

Fra : Brian

Dato : 23-09-05 14:13

Henrik B. wrote:

> Det er ikke Cabriolet-modellen der er tale om, men derimod den nye 9-3
> SportCombi (Stationcar).

Jaja, og er det ikke kun den der har de spøjse baglygter ?

/Brian

Fra : Peter

Dato : 22-09-05 12:29

> Med flere og flere bilproducenter i krise, er det efterhånden sjældent at
> man læser om øget salg:
> http://www.newsdirect.dk/nyhed.asp?id=5563

Ja. Da Saab fik en ordentlig dieselmotor på programmet kunne der pludselig
sælges biler

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-09-05 13:21

Finn Guldmann wrote:

> Hvad med den her: http://62.66.134.70/dfbil/dytbil.html ?

linket virker ikke

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-09-05 23:39

Lars Hoffmann wrote:

> linket virker ikke

Det gør det nu.

Serveren havde selvfølgelig bestemt sig for at bryde ned ligesom jeg
daffede af til Frankrig som 2. mand på en tur.

Men vel hjemme igen er serveren også oppe at køre igen.