Tillykke til Thomas Krath
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-09-05 13:10

Tillykke med den meget fine og positive omtale af dit website.

Du tilskrives også pædagogiske evner.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-05 13:32

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Tillykke med den meget fine og positive omtale af dit website.

Øhm.. jo. Noget vi andre må se eller allerede har set som jeg så har
overset? :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Brian S Jensen

Dato : 21-09-05 14:06

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Øhm.. jo. Noget vi andre må se eller allerede har set som jeg så har
> [...]

Ja, mon ikke Folmer skulle ha' sendt den som e-mail og ikke
som indlæg i gruppen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-09-05 16:01

Brian S Jensen wrote:

> Ja, mon ikke Folmer skulle ha' sendt den som e-mail og ikke
> som indlæg i gruppen

Jeg tror han hentyder til, at Thomas' hjemmeside er kommet med i nyeste
udgave af Bil Magasinet.

mvh.
Rasmus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-05 19:35

Rasmus Lauritsen <rasmusPRIKlauritsen@g.ma.il.com> wrote in news:lAeYe.352
$rJ2.129@news.get2net.dk:

> Jeg tror han hentyder til, at Thomas' hjemmeside er kommet med i nyeste
> udgave af Bil Magasinet.

OK dumme mig - anede det ikke :)

Men okay jeg læser så heller ikke BM regelmæssigt.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 16:44

> Tillykke med den meget fine og positive omtale af dit website.
>
> Du tilskrives også pædagogiske evner.

Mig ikke med...
Hvorfor sælge sådan en vogn, som
er SÅ speciel ???? Fatter minus, simpelthen.

Ny motor ? Hvordan kan nedsmeltning
ske på en motor, som givetvis er
justeret ind og ud i hoved og røv ??

Hvad koster sådan een fætter motor egentlig ?
Hvorfor ikke 'ægte' Sierra Cos' fælge ??

Fra : Casper R

Dato : 21-09-05 21:18

Hey

> Ny motor ? Hvordan kan nedsmeltning
> ske på en motor, som givetvis er
> justeret ind og ud i hoved og røv ??

Man kan jo være uheldig med sin mapper.. Især i dk.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Mogens

Dato : 21-09-05 21:19

"Olesen" <n/a> wrote in message

> Fatter minus, simpelthen.

Jep - tror jeg gerne ! :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-09-05 21:26

> Jep - tror jeg gerne ! :)

*ROFLMAO*

)

(I al venskablighed)

/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-09-05 21:34

> Jep - tror jeg gerne ! :)

*ROFLMAO*

)

(I al venskabelighed)

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 24-09-05 01:18

> [...]
> justeret ind og ud i hoved og røv ??
>
> Hvad koster sådan een fætter motor egentlig ?
> Hvorfor ikke 'ægte' Sierra Cos' fælge ??

Mange spm. på en gang - flere som jeg ikke vil svare på her. Mht. fælge så
havde jeg alt orig. til bilen, så intet 'uægte' over den - OVERHOVEDET!

Mht. motor så blev en i kredse respekteret 'mapper' anvendt, som ikke
mappede min motor ordentlig. Det koster kassen...!

--
Mvh/TK

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-09-05 16:58

> Tillykke med den meget fine og positive omtale af dit website.

Adresse ?

/Caspersen

Fra : John Sahl

Dato : 21-09-05 18:18

Jeg gætter på http://bilimport.tkrath.dk

--
John Sahl,
Støt op om legal streetrace. Kom til race i Køge - Lovligt!

Fra : Mogens

Dato : 21-09-05 20:42

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> Jeg gætter på http://bilimport.tkrath.dk

Jep - en letfattelig side, som step by step viser,
at import slet ikke er så svært. Citat slut...

Fra : John Sahl

Dato : 21-09-05 22:57

Mogens wrote:

> Jep - en letfattelig side, som step by step viser,
> at import slet ikke er så svært. Citat slut...

Jeg henviser jo flittigt til den når folk spørger. Den er glimragende!

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 22-09-05 07:08

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> Jep - en letfattelig side, som step by step viser,
> at import slet ikke er så svært. Citat slut...

Men kan man regne med, at det kan betale sig? Jeg synes, jeg hører både for
og imod.
Konkret overvejer jeg en Pasat st. car tdi 1.9 med 100-120k kørte km. Sådan
en karl kan man nok finde i Tyskland...men også mange i DK

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Mogens

Dato : 22-09-05 17:11

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> wrote in message

> Men kan man regne med, at det kan betale sig? Jeg synes, jeg hører både
> for og imod.

Altså alle de sager, jeg har haft med at gøre, har det kunne betale sig på
flere måder. Dels kan man få den brugte bil i den farve og med det udstyrs-
niveau, man nu engang havde tænkt sig. Dels er bilerne ofte i en bedre
rustmæssiog stand end tilsvarende danske. Økonomisk set er der en del
penge at spare også...

> Konkret overvejer jeg en Pasat st. car tdi 1.9 med 100-120k kørte km.
> Sådan en karl kan man nok finde i Tyskland

"Umulig" at købe i Tyskland, fordi den er enormt populær.
Jeg søger een gennem længere tid og er adskillige gange
kommet for sent. Dén, jeg så langt om længe besigtigede, var
ikke pengene værd (var dernede på ferie)
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i -> synet den 16. september 2005 (reserveret)
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 22-09-05 18:51

> "Umulig" at købe i Tyskland, fordi den er enormt populær.
> Jeg søger een gennem længere tid og er adskillige gange
> kommet for sent. Dén, jeg så langt om længe besigtigede, var
> ikke pengene værd (var dernede på ferie)

Tak for input, Mogens.
Jeg har faktisk spottet et par importerede tyske modeller (altså biler) hos
en dansk forhandler. Prisen er vel derefter, men standen er forhåbentlig
god.
Hvis de er svære at finde i Tyskland, er dette vel næsbedste løsning.....

Fra : Mogens

Dato : 22-09-05 18:57

> Tak for input, Mogens.

Selvtak :)

> Jeg har faktisk spottet et par importerede tyske modeller (altså biler)
> hos en dansk forhandler. Prisen er vel derefter, men standen er
> forhåbentlig god.

Den løsning er for dyr - koster dig ca. 15.000 kr ekstra...

> Hvis de er svære at finde i Tyskland, er dette vel næsbedste løsning.....

"Den som søger, skal finde..." :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-05 19:07

Mogens wrote:

> Den løsning er for dyr - koster dig ca. 15.000 kr ekstra...

Hvis det "kun" koster 15.000 kr. ekstra er det da ikke så meget for meget...

Fra : Mogens

Dato : 22-09-05 19:32

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Hvis det "kun" koster 15.000 kr. ekstra, er dét da ikke så meget for
> meget...

I min øjne for meget for ingenting :)
--
Mvh Mogens

Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)
Sælges: '83 BMW 323i -> solgt

Fra : John Sahl

Dato : 22-09-05 20:44

Mogens wrote:
> I min øjne for meget for ingenting :)

Køber man den af en dansk forhandler, har man jo lige pludselig et
sted at gå hen med sine reklamationer. Det kan jo godt være
15.000 kr værd for nogen.

Fra : Mogens

Dato : 22-09-05 20:52

> Køber man den af en dansk forhandler, har man jo lige pludselig et
> sted at gå hen med sine reklamationer. Det kan jo godt være
> 15.000 kr værd for nogen.

Det er en VAG, der er tale om
Enig...
--
Mvh Mogens

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 22-09-05 19:31

> Den løsning er for dyr - koster dig ca. 15.000 kr ekstra...

Men hvis standen er god, er det måske ok...
Aktuelt har jeg kig på 2 stk., der begge har 8 airbags samt hdi på 115hk (og
6 gear iøvrigt??). Sikkerheden betyder en del (2 børn på bagsædet), så hvis
jeg kan få en god bil fra år 2000 med sikkerhedsudstyr som en ny bil, er det
interessant for mig. Jeg har kun fundet "danske" Pasater med 4 airbags (og
ingen 115hk???)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-09-05 09:12

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse news:8LCYe.600$Qe3.321@news.get2net.dk...
> Jeg har kun fundet "danske" Pasater med 4 airbags (og ingen 115hk???)

De findes skam også i DK, men jeg tror ikke der er solgt
ret mange af dem. 115hk motoren var en af de første
PD motorer (afair), men den vistnok ret hurtigt afløst af
130hk versionen (ret mig gerne hvis jeg husker galt).

/Jakob

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 23-09-05 16:17

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PD motorer (afair), men den vistnok ret hurtigt afløst af
> 130hk versionen (ret mig gerne hvis jeg husker galt).

Hej Jakob,

Tak for dit svar

Hvad er en PD motor?
Blev de afløst af 130 HK versionen pga af problemer?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-05 16:24

Peter Ingsø Laursen wrote:
> Hvad er en PD motor?

Pumpe Dyse...

> Blev de afløst af 130 HK versionen pga af problemer?

Næ.Jeg mener ikke 115 hk blev afløst af 130 hk. 130 hk er bare mere.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 23-09-05 16:25

meddelelse news:43341cb6$0$49008$14726298@news.sunsite.dk...

> Pumpe Dyse...

> Næ.Jeg mener ikke 115 hk blev afløst af 130 hk. 130 hk er bare mere.

OK
.... i en anden tråd er der en del snak om forskellige dieselmotores
kvaliteter.
Er sådan en 115 PD motor en "fornuftig ting", hvor jeg ikke umiddelbart
behøver at se mig om efter andre typer?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-05 20:29

Peter Ingsø Laursen wrote:
> ... i en anden tråd er der en del snak om forskellige dieselmotores
> kvaliteter.
> Er sådan en 115 PD motor en "fornuftig ting", hvor jeg ikke
> umiddelbart behøver at se mig om efter andre typer?

Den gamle 110 hk med 5 gear skulle være mere økonomisk. Min tidligere 115
hk/6 gears var i hvert fald ikke økonomisk.. 11 km/l, men nok kørt lidt
hård...

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 24-09-05 08:13

meddelelse news:4334562c$0$49017$14726298@news.sunsite.dk...

> Den gamle 110 hk med 5 gear skulle være mere økonomisk. Min tidligere 115
> hk/6 gears var i hvert fald ikke økonomisk.. 11 km/l, men nok kørt lidt
> hård...

11 km/l - det var dælme ikke meget! Jeg håber sandelig, at forbruget vil
være et andet ved "normal" kørsel - ellers skulle jeg nok overveje
benzinmotor!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-09-05 20:02

> Den gamle 110 hk med 5 gear skulle være mere økonomisk. Min tidligere 115
> hk/6 gears var i hvert fald ikke økonomisk.. 11 km/l, men nok kørt lidt
> hård...

Ret vildt - det kører en Passat TDi 130 med konstant 200 km/t på
Autobahn....faktisk en anelse længere..

Mon ikke det var hul i tanken..?

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-09-05 20:27

Jan W Nielsen wrote:

> Ret vildt - det kører en Passat TDi 130 med konstant 200 km/t på
> Autobahn....faktisk en anelse længere..

Men tror mig - maskinen fik dengang lov til at arbejde...
Mange/kraftige acc. koster mere end konstant 200 km/t...

> Mon ikke det var hul i tanken..?

Næ, desværre...

Fra : Thomas

Dato : 24-09-05 01:19

> Tillykke med den meget fine og positive omtale af dit website.

Tak for det ;)

> Du tilskrives også pædagogiske evner.

Har netop læst det - utroligt så meget positivt de kan finde på at skrive
*LOL*

--
Mvh/TK