Danmarks frækkeste biltyveri?
Fra : Peter

Dato : 21-09-05 11:55

Jeg var forbi hovedbanegården, sent i forgårs, og jeg fatter ikke at
folk har nerver til den slags?

Hvem finder på at bryde ind i en glasmontre for at stjæle andre folks
ejendele, midt på hovedbanegården?

Jeg har taget et par billeder, som ligger på:
http://web.bornriders.dk/index.php?d=21&m=09&y=05&category=21

Peter!

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 21-09-05 12:21

On Wed, 21 Sep 2005 12:55:16 +0200, Peter <just@forget.it> wrote:

>Hvem finder på at bryde ind i en glasmontre for at stjæle andre folks
>ejendele, midt på hovedbanegården?

Kunne det tænkes der "blot" var udøvet hærværk på den og den derfor
var fjernet af Toyota? Det forekommer mig mere sandsynligt end at
nogen skulle have stjålet hele bilen.

/Jesper

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-09-05 12:30

Jesper Juul-Mortensen wrote:

> Kunne det tænkes der "blot" var udøvet hærværk på den og den derfor
> var fjernet af Toyota? Det forekommer mig mere sandsynligt end at
> nogen skulle have stjålet hele bilen.

Det andet lyder ellers sjovere og vildere

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-09-05 12:41

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev

> Det andet lyder ellers sjovere og vildere

Husk at det i bilforhandlerkredse er almindeligt at efterlade tændingsnøglen
i bilen, måske er det også sket her.

I så fald vil et tyveri være en meget hurtig udført forbrydelse.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-09-05 12:52

Uffe Ravn wrote:
> [...]
> i bilen, måske er det også sket her.
>
> I så fald vil et tyveri være en meget hurtig udført forbrydelse.

I så fald er der nok nogen hos toyota, der har nogen meget røde ører
lige nu

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-09-05 19:50

Uffe Ravn wrote:
> "Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev

> Husk at det i bilforhandlerkredse er almindeligt at efterlade
> tændingsnøglen i bilen, måske er det også sket her.

Om det er sket i omtalte tilfælde, det aner jeg ikke, men der findes
forsikringsselskaber som kræver at nøglerne sidder i bilerne, når de er på
værksted.
Det skyldes at der i tilfælde af brand, skal være mulighed for brandfolkene
at bjærge bilerne ud hurtigst muligt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 22-09-05 08:13

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> skrev i en meddelelse

> Kunne det tænkes der "blot" var udøvet hærværk på den og den derfor
> var fjernet af Toyota?

Ja mon ikke ....det er nok hærværk i anledningen af bilfri by.

Fra : anders

Dato : 21-09-05 13:08

"Peter" <just@forget.it> wrote in message
> [...]
> ejendele, midt på hovedbanegården?
>
> Jeg har taget et par billeder, som ligger på:

Tvivler på den er stjålet da de i så fald skulle køre den ud over kanten fra
montren.
I det øjeblik forhjulene slipper montren er der ved 30-40 cm ned til gulvet.
Og med 2 svævende forhjul kommer den næppe videre. Men lad os sige at det
alligevel er lykkedes så undrer det mig at tæppet er intakt.

Hilsen.
D. Etektiv

Fra : Henning

Dato : 21-09-05 13:20

On Wed, 21 Sep 2005 14:08:15 +0200, "anders"
<nejtaktilspam@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Og med 2 svævende forhjul kommer den næppe videre. Men lad os sige at det
>alligevel er lykkedes så undrer det mig at tæppet er intakt.

Dernæst skal de lige gennem hele forhallen og enten ned af et par
lange trapper, rulletrapper eller elevator hvis de ville videre med
toget (hvor mange gange skal man klippe for en Toyota?) eller bare ud
over de almindelige to-tre trin for at komme ud på gaden

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : KASO

Dato : 21-09-05 13:53

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Dernæst skal de lige gennem hele forhallen og enten ned af et par
> lange trapper, rulletrapper eller elevator hvis de ville videre med
> toget (hvor mange gange skal man klippe for en Toyota?)

Maks. 2 - ellers mister man kortet

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-09-05 19:51

Peter wrote:
[off-topic]

Jeg kan stadig grine når jeg falder over dette billede:
http://img288.imageshack.us/my.php?image=2001ecologicalgardentractorbyb.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk