Speedi-Sleeve
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 20-09-05 21:08

Er der nogen, der har nogen erfaringer med Speedi-Sleeve på slidte aksler og
pakdåser ?

Jeg havde tænkt mig at prøve den på min krumtap, da olien vælter ud af
bagerste pakdåse fordi den er lavet til at løbe venstre om og vi kører højre
om med den.

Slider den på pakdåsen ?
Er den tæt?

Leon

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 20-09-05 21:24
Fra : John Sahl

Dato : 20-09-05 21:29

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> lige et link til dig som er helt blank

Tak

--
John Sahl,
Støt op om legal streetrace. Kom til race i Køge - Lovligt!

Fra : martin bjerre

Dato : 21-09-05 16:58

> [...]
>
> Jeg havde tænkt mig at prøve den på min krumtap, da olien vælter ud af
> bagerste pakdåse fordi den er lavet til at løbe venstre om og vi kører

Jeg har prøvet den 2 gange i et styrehus uden held, Problemet er at få den
tæt mod den "gamle" aksel, kan man det vil jeg tro det fungerer fint

Martin