Citroen C4 erfaringer
Fra : Tma86

Dato : 20-09-05 20:55

Jeg overvejer at købe en C4, 5 dørs er der nogen der har erfaringer med den
eller har nogle links til tests mm.

Mvh Tommy

Fra : mullerman

Dato : 20-09-05 22:23

"Tma86" <tma86@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe en C4, 5 dørs er der nogen der har erfaringer med
> den eller har nogle links til tests mm.
>
> Mvh Tommy

Hej Tommy

Der er en anmeldelse på bilbasen.dk

Ellers kan du få lidt her. Jeg har haft en C4 2,0 hdi exclusive i 6 mdr nu,
og jeg kan ikke sige noget dårligt om den. Jeg ville ikke skifte den med en
anden bil i samme klasse - hverken golf eller audi (og dog, måske audi a3 i
DSG udgaven). God plads, stor køregløde, og stort set ingen støj i kabinen.
Mht. bagagerum skal du lige være opmærksom på at det ikke er det
allerstørste - nu har jeg godt nok også det store anlæg i med subwoffer i
bagagerummet, men det ligner ikke at den tager meget plads. En anden ting,
så er jeg lidt irriteret over at jeg ikke kan komme til at køre over 1000 km
på en optankning - men sådan er det jo når man ikke kører vildt lange ture
til dagligt.

Hvis du er interesseret, så send en mail, og så kan jeg evt skrive lidt mere
der.

Martin

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-09-05 21:50

"Tma86" <tma86@tdcadsl.dk> skrev....

> links til tests mm.

Hvad er dine sprog præferencer? Engelsk? Tysk? Fransk?

Der er masser af links derude...

Her er et på norsk til at starte med:

http://php.dinside.no/php/kat.php?id=1000387