Håndbremse Peugeot 106, 97´
Fra : Ole Valdemar Heilsko~

Dato : 20-09-05 20:28

Hej

HVor strammer man håndbremsen op på sådan en fætter ? Er det inde
under det varmeskjold som sidder over udstødningen ?

Bilen er også noget "daller" i gearstangen. Er det noget man nemt kan
fjerne uden det koster det "vilde" ?

Mvh.

Ole

Fra : Kim Johan Andersson

Dato : 23-09-05 11:40

Ole Valdemar Heilskov Rasmussen (slet CYLNE) wrote:
> Hej
>
> HVor strammer man håndbremsen op på sådan en fætter ? Er det inde
> under det varmeskjold som sidder over udstødningen ?

Jæps, men man bør skille tromlerne ad, for at sikre at man ikke strammer
kablet for meget. Hvis kablet er for stramt begynder bremserne at pive
af og til...

> Bilen er også noget "daller" i gearstangen. Er det noget man nemt kan
> fjerne uden det koster det "vilde" ?

Jeg mener ikke der er noget der kan indstilles, såh, hvis ledene er
slidt op, så koster det nogle nye stænger.

   Mvh
      Kimjand

Fra : Ole Valdemar Heilsko~

Dato : 25-09-05 14:02

> [...]
>

>Jeg mener ikke der er noget der kan
>indstilles, såh, hvis ledene er
>slidt op, så koster det nogle nye stænger.

Mange tak.

Det må jeg så prøve. Det ser godt nok lidt bøvlet ud med det
varmeskjold.

Mvh.

Ole