Bora '03 - Skift af tagantenne?
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-09-05 17:59

jeg skal snart til at skifte den originale tagantenne på en Bora
(modelår 2003) til en DAB/FM-type.

Er der noget jeg bør være specielt opmærksom på inden jeg foretager
denne operation?

Hvilken vej er antennekablet i øvrigt ført ned til radioen?

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-05 22:41

> [...]
> operation?
>
> Hvilken vej er antennekablet i øvrigt ført ned til radioen?

Fandt du ud af det ?

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 17-10-05 20:12

Claus Petersen skrev:

> Fandt du ud af det ?

Jeg har udskudt opgaven til fredag i denne uge.

Skal du have et par fif, når jeg har fået det gjort?

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 17:19

Har selv haft himlen ude af en kollegas for at skifte antenne, jeg kan
desværre ikke huske om kablet gik i føre siden, det tror jeg nu at det
gjorde.

> Jeg har udskudt opgaven til fredag i denne uge.
>
> Skal du have et par fif, når jeg har fået det gjort?

Næh tak, jeg kører ikke Bora mere.

Men jeg ville bare lige fortælle dig at den smarteste (måske eneste) måde at
få himlen helt ud af bilen er at folde den i en blød bue og så ud igennem
baggagerummet.

Go' fornøjelse.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 19-10-05 08:50

Claus Petersen skrev:

> Men jeg ville bare lige fortælle dig at den smarteste (måske eneste) måde at
> få himlen helt ud af bilen er at folde den i en blød bue og så ud igennem
> baggagerummet.

Tak for tippet! Det var faktisk en rigtig god idé.

Hvordan er himlen i øvrigt gjort fast lige over bagruden? Sidder der en
række clips eller hur?

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 16:52

> Tak for tippet! Det var faktisk en rigtig god idé.
>
> Hvordan er himlen i øvrigt gjort fast lige over bagruden? Sidder der en
> række clips eller hur?

Svjh er den kun holdt oppe af sidestykkerne på C stolpen og så gummilister,
håndtag, solskærme osv.