Kontrollampe for airbag lyser (golf4)
Fra : Klaus Hoffmann

Dato : 20-09-05 17:23

Hej igen

Jeg har haft taget strømmen fra og taget speedometeret ud, og nu vil
kontrollampen til airbagen ikke slukke.

Er der nogen der har ideer til hvordan den kan slukkes igen ?

Mvh
Klaus - Pilfinger

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 20-09-05 17:36

Klaus Hoffmann <brugmig@ikke.dk> skrev:
> [...]
vil
>kontrollampen til airbagen ikke slukke.
>
>Er der nogen der har ideer til hvordan den kan slukkes igen ?

Du skal have adgang til en VAG-COM, hvis du ikke har sådan en (det
har du jo nok ikke ), så er der ikke rigtig andet at gåre end
smutte ned forbi VW og få dem til at udlæse fejl, og resette
airbaggene.

Fra : Klaus Hoffmann

Dato : 21-09-05 08:05

> [...]
> har du jo nok ikke ), så er der ikke rigtig andet at gåre end
> smutte ned forbi VW og få dem til at udlæse fejl, og resette

Jeg må nok den tunge vej, Tak for hjælpen
Hilsen Klaus

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 21-09-05 08:14

"Klaus Hoffmann" <brugmig@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må nok den tunge vej, Tak for hjælpen
> Hilsen Klaus

Bare roligt, det koster ikke mange øre, mener omkring max 200 kr, formentlig
noget mindre, og så får du jo også udlæst fejlkoder

Fra : K.C.s DK4800

Dato : 21-09-05 21:58

Hvor i landet bor du ? Jeg har en VAG com(puter)

Hilsen K.C.s DK4800

Fra : Klaus Hoffmann

Dato : 26-09-05 16:48

Hej K.C:

Tak for tilbudet og undskyld det sene svar, men problemet er løst via VW.

hilsen Klaus