Her kan man da tale om effektiv rust garan~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-09-05 19:43

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=312096
Mercedes Benz ved åbenbart hvordan dét skal gøres.
Det må da koste dem utrolige summer, at klare det på den måde ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-09-05 20:07

> Det må da koste dem utrolige summer, at klare det på den måde ?

Det er måske gået op for dem at deres "stjernestatus" er falmet lidt ;). Det
er ikke den slags historier som har været bragt i Motor ved flere
lejligheder, snare tværtimod...- jo det med rusten passer godt nok, det var
servicen som var ikke-eksisterende, og meget afh. af hvor tit den havde set
et MB-værksted :((.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-09-05 23:15

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Mercedes Benz ved åbenbart hvordan dét skal gøres.
> Det må da koste dem utrolige summer, at klare det på den måde ?

Ja det lyder som en dårlig forretning. Men kunne de ikke lige ringe til Ford og
få dem til at give samme behandling til Escort-ejerne? Det ville fa'me være rart...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : TDN

Dato : 20-09-05 05:30

> Ja det lyder som en dårlig forretning. Men kunne de ikke lige ringe til
> Ford og få dem til at give samme behandling til Escort-ejerne? Det ville
> [...]

Hvis du har adgang til det nye nummer af FDM's motor, er der en artikel om
netop Escort ejere af de sidste årgange der er dækket af rustgarantien. Ford
ville ikke dække disse gennemtæringer ved forruden/stolpen så FDM er gået i
kødet på dem og den første "sag" er vundet og Ford dækker, men de er ikke
særligt villige....

Mvh
Thomas

Fra : Henning

Dato : 20-09-05 09:00

On Mon, 19 Sep 2005 20:43:01 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=312096
>Mercedes Benz ved åbenbart hvordan dét skal gøres.
>Det må da koste dem utrolige summer, at klare det på den måde ?

Mon ikke den oprindelige sælger føler sig snydt?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Aksel

Dato : 20-09-05 19:45

?

> Mon ikke den oprindelige sælger føler sig snydt?
>

> Henning
> hsb(at)image.dk

Der er da ikke andre end ham selv der er skyld i det hvis han føler sig
snydt.

Hilsen Aksel

Fra : KASO

Dato : 21-09-05 07:07

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> ?

> Der er da ikke andre end ham selv der er skyld i det hvis han føler sig
> snydt.

Desuden vil jeg til enhver tid foretrække en bil, hvor det ikke har været
nødvendigt at svejse - alt andet lige, vil den altid være mere tilbøjelig
til at ruste. Jeg tvivler derfor på at de reparerede biler - trods MB's
anstrengelser - vil få samme levetid som f.eks. en velholdt W124.