Tilbud til den hurtige...
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-09-05 20:27

Hej folkens

Så er der tilbud på en KANON bil ved Michael Lassen Automobiler.

Check engang en ufattelig afskrivning - men til pengene i dag er det da en
kongeslæde:

http://tinyurl.com/c5kvz

/Jan W Nielsn

Fra : Mogens

Dato : 18-09-05 20:30

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Så er der tilbud på en KANON bil ved Michael Lassen Automobiler.
> Check engang en ufattelig afskrivning - men til pengene i dag er det da en
> kongeslæde: http://tinyurl.com/c5kvz

Jep - lige mine ord: En Pheaton er et pokkers godt brugtvognskøb.
Den viste, tror jég, er importørens firmabil - jeg har set den på fir-
maets plader inde i byen (husker ikke teksten - måske VAG).

--
Mvh Mogens
Sælges: '83 BMW 323i -> synet den 16. september 2005 uden anmærkninger !

Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 21:46

> Jep - lige mine ord: En Pheaton er et pokkers godt brugtvognskøb.
> Den viste, tror jég, er importørens firmabil - jeg har set den på fir-
> maets plader inde i byen (husker ikke teksten - måske VAG).

SCA ? Har lige set den igen omkring Kastrup lufthavn ført af en
ganske ung dame - max 30 vil jeg skyde.

Den er næsten for fed - og den virker gigantisk når man holder ved siden af
den.

Allan

Fra : Bjørn

Dato : 19-09-05 11:45

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

> SCA ? Har lige set den igen omkring Kastrup lufthavn ført af en
> ganske ung dame - max 30 vil jeg skyde.
>
> Den er næsten for fed - og den virker gigantisk når man holder ved siden
> af den.

Heh, jeg har engang set sådan en i bakspejlet - troede det var en Passat jeg
kunne køre fra... Men ehm... Jeg blev sq klogere :)

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra A CDX '94 - 2.5i V6 24v

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-09-05 20:37

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev

> Check engang en ufattelig afskrivning

> http://tinyurl.com/c5kvz

37Kr./Km. ja det er da også en slages afskrivning.

Det MÅ ubetinget have været bil nummer 2 eller mere i husstanden.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-09-05 20:41

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in

> Check engang en ufattelig afskrivning - men til pengene i dag er det
> da en kongeslæde:
>
> http://tinyurl.com/c5kvz

For pokker hvor er den bare flot... savle! :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 18-09-05 21:15

> For pokker hvor er den bare flot... savle! :)

Jo jo, jeg synes det ligner en Passat, men den koster 1.3 mio. kr. Det
er ikke lige det, som jeg ville vælge i den prisklasse. Hvis jeg absolut
skulle eje en VW, så blev det sikkert Golf GTI og det er kun pga.
køreegenskaberne, designet bryder jeg mig ikke om. De eneste tyskere,
som jeg synes er pæne : Audi, Heidi Klum og Claudia Schiffer. :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-09-05 02:20

> Jo jo, jeg synes det ligner en Passat, men den koster 1.3 mio. kr.

På min arbejdsplads kommer der ofte en ( 4,2´er, der bliver kørt af
chauffør), og jég synes nu ikke, den ligner en Passat.

De deler nogle af lininerne - indrømmet - men når den først holder der, så
ligner den det, som den er: En kæmpe motorvejs-limmo a´la A8 etc, og den er
virkelig flot, IMO. Den ser nærmest ond ud....på den fede måde..

/Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 19-09-05 08:11

> [...]
> ligner den det, som den er: En kæmpe motorvejs-limmo a´la A8 etc, og den
> er virkelig flot, IMO. Den ser nærmest ond ud....på den fede måde..

Jeg synes, at den er nydelig - men jeg må indrømme, at ved første øjekast,
tror man bare, at det er en Passat - evt. en Passat, der er pustet lidt for
meget i

Jeg synes på ingen måde, at den har den samme udstråling som
konkurrenterne - og ligesom en Scorpio, 607, Superb eller en Omega aldrig
får samme status som en 5-serie eller en E-klasse, vil en Phaeton aldrig få
samme status som en S-klasse eller en 7-serie (uanset dens øvrige
kvaliteter - her er "Snob-værdien" et tungt argument). Omvendt er det jo den
slags, der kan gøre den til et interessant brugtvognskøb, hvis man er
ligeglad med "snobværdi".

Personligt har jeg nu ikke megen lyst til at fodre den med de aktuelle
benzinpriser, men har man råd til at afskrive så meget, betyder
brændstoføkonomi nok ikke meget

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-09-05 09:05

> [...]
> får samme status som en 5-serie eller en E-klasse, vil en Phaeton aldrig
> få samme status som en S-klasse eller en 7-serie.

Muligvis.

Personligt er jeg nok farvet, og præget af viden om bilens kvaliteter, så
for mig er den mindst ligeså lækker og attraktiv som en 7-serie.

Anderledes er det nok for mange andre. Bilen sælger jo ikke særlig godt,
hvilket kan undre, når man ser på den, IMO.

> Personligt har jeg nu ikke megen lyst til at fodre den med de aktuelle
> benzinpriser, men har man råd til at afskrive så meget, betyder
> brændstoføkonomi nok ikke meget

Jeg tror ikke, der kører een eneste W12´er rundt i DK, der ikke er
finansieret gennem et firma eller lign.

/Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 19-09-05 12:19

"Jan W Nielsen" skrev d. 19-09-05 09:05 dette indlæg :

> Muligvis.
>
> Personligt er jeg nok farvet, og præget af viden om bilens kvaliteter,

> for mig er den mindst ligeså lækker og attraktiv som en 7-serie.

Jeg er klar over, at bilen er i en helt anden klasse end Passat -
problemet er, at den ikke i tilstrækkelig grad adskiller sig fra denne -
set udefra. Samtidig har den navnet imod sig - ifht. "Snob-værdi".
Toyota erkendte denne problemstilling og valgte at markedsføre deres
luksusbiler under et andet varemærke, men selv med Lexus-navnet har de
svært ved at slå igennem i Europa. I USA går det langt bedre.

> Anderledes er det nok for mange andre. Bilen sælger jo ikke særlig
godt,
> hvilket kan undre, når man ser på den, IMO.

Det samme gælder jo f.eks. Superb, der ovenikøbet er markant billigere
end f.eks. en A6, som den (i forrige generation) deler en stor del af
teknik + platform med. Samme fordel har Phaeton ikke - den ligger svjh.
på stort set samme pris som konkurrenterne, hvilket nok er for
optimistisk.

(Mht. Phaeton, tror jeg at antallet af eksemplarer, jeg har set, kan
tælles på 1 hånd - og højst 1-2 i DK).

> Jeg tror ikke, der kører een eneste W12´er rundt i DK, der ikke er
> finansieret gennem et firma eller lign.

Det tror jeg du har ret i (hvis der overhovedet kører mere end 1-2
rundt), men på et tidspunkt bliver de jo "forældede" (=firmaerne sælger,
fordi de er over en fastsat alder - typisk 3 år) og så kommer de jo nok
i privat eje. Her skal man - i vore dage - være entusiatisk for at vælge
en bil med et så højt forbrug - og afskrivning. Omvendt kan
afskrivningen være en fordel, hvis man beslutter at beholde bilen til
den er slidt helt ned - men det gør de færreste med en bil de har givet
1 mio. kr. for.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-09-05 17:27

> Det samme gælder jo f.eks. Superb, der ovenikøbet er markant billigere
> end f.eks. en A6, som den (i forrige generation) deler en stor del af
> teknik + platform med.

Men Superb er langtfra lige så fed som A6 - med respekt for en ellers dejlig
bil.

> Samme fordel har Phaeton ikke - den ligger svjh.
> på stort set samme pris som konkurrenterne, hvilket nok er for
> optimistisk.

Jep - men det er også en bil, der MINDST ligger på højde med 7´eren hvad
angår målbare værdier, kvalitet og lækkerhed.

> (Mht. Phaeton, tror jeg at antallet af eksemplarer, jeg har set, kan
> tælles på 1 hånd - og højst 1-2 i DK).

Jep, for du har ret i, at det ér svært at møve sig derop, når man ikke ér
BMW, Mercedes eller noget andet. Også selvom man er en stor folkevogn, der i
stort set allle henseender ligger langt over Lexus.

Phaeton ér en amok-luksus bil - det er Lexus ikke.

Flere siger jo, at det nok er den bedste af dem alle, men at det stadig er
en Folkevogn.

> Det tror jeg du har ret i (hvis der overhovedet kører mere end 1-2
> rundt.

Jeg har set en nogle forskellige her omkring hovedstaden - ikke mange - men
mere end 2.

/Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 19-09-05 20:52

> Men Superb er langtfra lige så fed som A6 - med respekt for en ellers
> dejlig bil.

Jeg må tilstå, at jeg ikke har studeret dem i detaljer- endsige kørt dem -
men umiddelbart ser en Superb nu ikke ringe ud og prisforskellen er til at
få øje på. Dens største problem er nok stadig navnet - og et lidt anonymt
design.

> [...]
> i stort set allle henseender ligger langt over Lexus.
>
> Phaeton ér en amok-luksus bil - det er Lexus ikke.

Afhænger nok af modellen - de store (430?) er berømt for en uovertruffen
driftsikkerhed, komfort og lydløs fremfærd med en ekstremt kultiveret
motorgang. Umiddelbart synes jeg nu, at de virker lidt "kønsløse" og
kedelige....
Personligt ville jeg nu alligevel hellere have en S-klasse - der er lidt
mere stil over den (og nu abstraherer jeg lige fra rustproblemerne).

> Flere siger jo, at det nok er den bedste af dem alle, men at det stadig er
> en Folkevogn.

Jeg kan kun huske at have læst en tysk gruppetest med Phaeton, S-klasse og
en 7-serie. Den faldt ikke ud til VW's fordel uden at bilen iøvrigt faldt
igennem. Eneste alvorlige kritkpunkt, jeg kan huske, var dens umådeholdne
tørst ifht. konkurrenterne.

> Jeg har set en nogle forskellige her omkring hovedstaden - ikke mange -
> men mere end 2.

Det er da også muligt, at jeg har mødt dem - men forvekslet dem med
Passat'er

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-09-05 10:46

> Jeg kan kun huske at have læst en tysk gruppetest med Phaeton, S-klasse og
> en 7-serie. Den faldt ikke ud til VW's fordel uden at bilen iøvrigt faldt
> igennem.

Du har ret - Autobild testede dem - da Phaeton blev solgt med den "gamle"
420 hk motor og ikke den samme 450 hk, som der ligger i A8.

Med den gamle motor fik den 428 point, mens BMW 760i fik 430 point.

A8 fik derimod 447, mens Mercedes 600 med deres kraftigste motor i S-klassen
fik 457 point. S-klassen er klart den hurtigste bil i feltet, og hvis den
ikke ruster, er det da også den (eller A8), jeg helst ville have.....hvis en
anden betalte regningen..

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 20-09-05 11:20

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> wrote in message

> [...]
> ikke ruster, er det da også den (eller A8), jeg helst ville have.....hvis

Sådan en A8 får ellers topkarakter i de tyske medier.

Især dieseludgaven, der i dagligdagen på motorvejen er ekstrem
hurtig fætter til færre driftseuro end benzineren. Jég er ikke impo-
neret af W12 i mellemacc.

Fulgtes lidt med een under min ferie sydpå i sommers - og han
sparede den ikke... Under forløbet vil en tysk betjent helt
sikkert kalde mig en Drängler
(bare rolig - jeg tror ikke, jeg har verdens hurtigste bil)
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i -> synet den 16. september 2005 (reserveret)
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk (reserveret)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-09-05 11:54

> Sådan en A8 får ellers topkarakter i de tyske medier.

Den ér også lækker..

> Fulgtes lidt med een under min ferie sydpå i sommers - og han
> sparede den ikke... Under forløbet vil en tysk betjent helt
> sikkert kalde mig en Drängler

Hvorfor er det, at jeg ikke er overrasket her..? (En vis kvindelig fotograf,
som jeg forleden var ude at køre en tur med, nævnte af sig selv, om jeg
havde været ude at køre med "ham den fartgale" fornyelig.. He-he..

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 20-09-05 12:19

> Hvorfor er det, at jeg ikke er overrasket her..? (En vis kvindelig
> fotograf, som jeg forleden var ude at køre en tur med, nævnte af sig selv,
> om jeg havde været ude at køre med "ham den fartgale" fornyelig.. He-he..

LOL - blot fordi bagenden blev en anelse "smidt" ud af rundkørslen
med hende åp forsædet

Nævnte du for hende at Omega'en var "erstattet" :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-09-05 21:19

> Nævnte du for hende at Omega'en var "erstattet" :)

Jeg sagde bare, at du havde været på ferie i Monaco siden, og at du nu havde
skiftet bilen ud med en, der vare endnu hurtigere. Hun syntes bare, det var
for vildt..

(Men jeg måtte i øvrigt også overtage ratte den dag, da vi havde travlt, og
hun selv altid kører meget langsomt)

/Jan W Nielsen

Fra : Peter

Dato : 23-09-05 10:30

[klip]

> Hvorfor er det, at jeg ikke er overrasket her..? (En vis kvindelig
> fotograf, som jeg forleden var ude at køre en tur med, nævnte af sig selv,
> om jeg havde været ude at køre med "ham den fartgale" fornyelig.. He-he..

ROFL

GIGANTGRINER!!!!

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : KASO

Dato : 20-09-05 12:20

"Jan W Nielsen" skrev d. 20-09-05 10:46 dette indlæg :
> [...]
>
> Med den gamle motor fik den 428 point, mens BMW 760i fik 430 point.
>
> A8 fik derimod 447, mens Mercedes 600 med deres kraftigste motor i

S600 har da "kun" 500hk - en S65AMG har 612hk og 1.000Nm v. 2.000Rpm.

0-100 på 4.4sek er vel også OK for en bil med en egenvægt på 2.075kg -
og med dét moment burde der være belæg for nogle seriøse
mellemaccelerationer....

> S-klassen er klart den hurtigste bil i feltet, og hvis den
> ikke ruster, er det da også den (eller A8), jeg helst ville
have.....hvis en
> anden betalte regningen..

Helt enig - og hvis andre betaler, vil jeg være ligeglad med rusten

http://www.kandu.dk/

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 21:21

KLIP

Davs.

> Så er der tilbud på en KANON bil ved Michael Lassen Automobiler.

Det er en meget flot og lækker bil.

> Check engang en ufattelig afskrivning - men til pengene i dag er det da en
> kongeslæde:

Efter yderligere 3 år, så har man kun smidt en bagatel af 687.500,- kr. i
havnen i afskrivning.

For kaskoforsikringen i de 3 år, kan man faktisk købe en hel hæderlig brugt
potte..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 18-09-05 21:23

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> For kaskoforsikringen i de 3 år, kan man faktisk købe en hel hæderlig
> brugt potte..

Jep - sidstnævnte regnestykke er faktisk helt vildt at stille op !

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 21:29

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep - sidstnævnte regnestykke er faktisk helt vildt at stille op !

Det er også helt sørgeligt at se, samme potte kan købes til et pænt stykke
under 500.000,- kr. i Tyskland.

Mon det er ved at være tiden at skyde de dyre danske potter af inden det
vælter ind over grænsen med billige leasede fra Tyskland..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 18-09-05 21:49

> Det er også helt sørgeligt at se, samme potte kan købes til et pænt stykke
> under 500.000,- kr. i Tyskland.

Som tidligere nævnt - priserne starter ved 27.500 euro.

Øhh - 21.800 euro for '04 V10 TDI, kørt 7.000 km:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=7&id=11111111181773297&
Der må være noget galt - ka' da umuligt passe !

> Mon det er ved at være tiden at skyde de dyre danske potter af inden det
> vælter ind over grænsen med billige leasede fra Tyskland...

He, he...

Fra : Brian

Dato : 18-09-05 21:58

Mogens wrote:

> Øhh - 21.800 euro for '04 V10 TDI, kørt 7.000 km:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=7&id=11111111181773297&
> Der må være noget galt - ka' da umuligt passe !

Nææ.... den er kun en anelse dyrere end de Passat'er du tidligere har linket
til - og de var endda ældre.

Mon ikke bare det er udbetalingen ?

/Brian

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 22:00

KLIP

> Som tidligere nævnt - priserne starter ved 27.500 euro.

Vel ikke for en W12 mit alles drum und dran som jeg tog udgangspunkt i at
sammenligne med..?

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=96&id=11111111181596046&

> Der må være noget galt - ka' da umuligt passe !

Det er vist en fejl eller uhørt billigt.

> He, he...

249 euro pr. måned for en brugt slæde:

http://www.mobile.de//cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111180403225&

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 18-09-05 22:20

> Vel ikke for en W12 mit alles drum und dran som jeg tog udgangspunkt i at
> sammenligne med..?
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=96&id=11111111181596046&

Jeg kunne ikke drømme om at købe en W12 - hellere V10 TDI.
Brændstofforbruget er helt urimligt for W12, skriver Autobild.
Desuden har den jo kræfter nok - V10'eren. Du ved -> drejningsmomentet

> 249 euro pr. måned for en brugt slæde:
> http://www.mobile.de//cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111180403225&

Linket virker ikke...

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 22:30

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kunne ikke drømme om at købe en W12 - hellere V10 TDI.
> Brændstofforbruget er helt urimligt for W12, skriver Autobild.
> Desuden har den jo kræfter nok - V10'eren. Du ved -> drejningsmomentet

Som firmabil ville jeg nu ikke spekulere ret meget over brændstoftypen, men
klart vælge benzin.

> Linket virker ikke...

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111180403225&

Jeg ville da også godt nøjes med en Jaguar:

Jaguar XJ8 4.2 SC

Motor: 8 cyl. 4.2 liters med 24 ventiler

6 trins automatgear, 395 hk/din, topfart ; 250km/t, acc. 0-100; 5.3 sek.
Km/l: 12.3 km. Max. drejningsmoment: 541 Nm ved 3500 omdr.pr.min. Bagagerum:
470.0 l. Egenvægt: 1675 kg. Serviceinterval: 16.000 km.

Pris: 1.945.000 kr.

Den kan leases i UK for ca. 9 til 10.000 kr. pr. måned mit alles drum und
dran.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 18-09-05 22:38

>BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Som firmabil ville jeg nu ikke spekulere ret meget over brændstoftypen,
> men klart vælge benzin.

De skriver, at dieselvognen kører langt bedre.
Nu færdes du jo en del sydpå - der kører mange diesel af de store vogne...

> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111180403225&

Jow jow, men betaler så lige 4.500 euro også. Desuden stiller du bilen i
gården eller køber den for 28.000:
Die Gelegenheit!!!Übernahme VW-Leasing mon. 249,- Euro + Sonderzahlung
4500,- Euro,Laufzeit noch 13 Monate.Danach Auto beim VW Händler auf den Hof
stellen oder für ca.28.000,- Euro übernehmen.

> Jeg ville da også godt nøjes med en Jaguar:
> Jaguar XJ8 4.2 SC - Pris: 1.945.000 kr.

Ja uden tvivl - en Jag ville være okay.

/Mogens

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 22:46

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De skriver, at dieselvognen kører langt bedre.

O.k.

> Nu færdes du jo en del sydpå - der kører mange diesel af de store vogne...

Tyskerne skal jo spare og derfor ser du flere og flere Passat, BMW 3/5 og
færre og færre MB.

Det er ikke mere velset at komme rullende i et stort "euro-grin"..;)

> [...]
> 4500,- Euro,Laufzeit noch 13 Monate.Danach Auto beim VW Händler auf den
> Hof stellen oder für ca.28.000,- Euro übernehmen.

Det ville ikke røre mig en tøddel, da potten kører som omkostning for
firmaet og jeg skal beskattes som værende "bestyrer".

Det skal gøres så billigt for både firmaet og min personlige beskatning som
overhovedet muligt.

Jeg venter og ser tiden an, så enten begraves Völlen i baghaven, napper en
firmapotte på udenlandske plader eller håber på fornuftige
registreringsafgifter i Danmark.

Det er slut med at fodre statskassen..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 22:01

> Øhh - 21.800 euro for '04 V10 TDI, kørt 7.000 km:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=7&id=11111111181773297&
> Der må være noget galt - ka' da umuligt passe !

Jeg ville være tilfreds med denne svenske model :
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=E03AD3DFDB93E3
til en pris af ca 450000 Dkr.
Selv om jeg sikkert aldrig kommer til at opleve det ville sådan en W12 nok
tilfredstille mine behov.

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 22:03

> [...]
> til en pris af ca 450000 Dkr.
> Selv om jeg sikkert aldrig kommer til at opleve det ville sådan en W12 nok

Og dog måske jeg ville føle mig lidt snydt alligevel efter at have omregnet
de
tyske modeller til danske kroner.

Allan

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 22:10

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og dog måske jeg ville føle mig lidt snydt alligevel efter at have
> omregnet de
> tyske modeller til danske kroner.

Potten må da gerne komme fra England.

Leasing omkring 5.000 kr. pr. måned for en sprit ny.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-09-05 05:43

BJ wrote:

> Mon det er ved at være tiden at skyde de dyre danske potter af inden
> det vælter ind over grænsen med billige leasede fra Tyskland..;)

Det bliver vel begrænset, er det ikke kun udenlandske virksomheder med
ansatte i DK der kan lave det stunt?

Ole Thomsen

Fra : BJ

Dato : 19-09-05 07:50

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det bliver vel begrænset, er det ikke kun udenlandske virksomheder med
> ansatte i DK der kan lave det stunt?

Det er jo det "krigen" drejer sig om i første omgang.

Det er vel i og for sig også en ganske anseelig mængde.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-09-05 11:41

Jan W Nielsen wrote:
> Hej folkens
>
> Så er der tilbud på en KANON bil ved Michael Lassen Automobiler.

Ja den er lækker, jeg ville nok ikke engang kunne betale et dækskift
på sådan et bæst.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-09-05 11:41