/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15833
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Citróen Xantia
Fra : Lars Hansen


Dato : 18-09-05 19:04

Hej i Gruppen

Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.

Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????

Og hvad skal man gå efter?
1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????

MVH
Lars Hansen



 
 
Anders (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 18-09-05 19:14


"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> MVH
> Lars Hansen
>
>

Det kan da ikke passe, Citroen og Peugeot plejer at blive haglet ned

Svigerfar har en 94'er 1.8 er.
Fejlene i den er absfølere der går ( 3 stk på 11 år ) og et krydsled efter
400 km..... ingen rust, ingen problemer, kører altid.
Kan du finde en HDI'er i dit prisleje ville jeg vælge den.

Anders



Henning Lund (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 18-09-05 19:31

Anders skrev:


> Det kan da ikke passe, Citroen og Peugeot plejer at blive haglet ned
>
> Svigerfar har en 94'er 1.8 er.
> Fejlene i den er absfølere der går ( 3 stk på 11 år ) og et krydsled
> efter 400 km..... ingen rust, ingen problemer, kører altid.
> Kan du finde en HDI'er i dit prisleje ville jeg vælge den.

Vi har haft 2 stk, en 93ér hvor de nævnte abs følere gik i stykker
engang imellem, men den Xantia vi har nu, har der aldrig været noget
galt med i de 4 år vi har haft den, den gik forresten smertefrit gennem
syn for kort tid siden med en enkelt bemærkning, dingledyr i forrude
fjernes.


--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg


Andreas M. Hansen (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Andreas M. Hansen


Dato : 18-09-05 19:42

> Fejlene i den er absfølere der går ( 3 stk på 11 år )

Det er rent faktiskt sjældent føleren som går i stykker - oftere er det bare
korrosion i et stik under bunden af bilen - men værkstederne skifter hellere
en føler og indkasserer 1000 i runde tal for den nye sensor.
Jeg har med held renset stikkene indtil flere gange.

mvh

Andreas M. Hansen


Lars Hansen (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 18-09-05 20:53


"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
> Hej i Gruppen
>
> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????
>
> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????
>
> MVH
> Lars Hansen
>
>
Hvis nogen har et scan liggende fra Bil-revyen 2000 af omtalte Citróen ville
det være dejligt på mail. (Husk at erstatte Danmark med dk)
Ydermere hvis nogen kender til en brugtbilstest online af en sådan vil jeg
gerne vide hvor...

MVH
Lars Hansen



Jens (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 18-09-05 20:54

Lars Hansen <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote:

> Hej i Gruppen
>
> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????

Selvfølgelig er der faldgruber. Jeg har bare ikke fundet dem endnu
Det skulle lige være, at mange mekanikere bliver blege, rystende
nervevrag ved udsigten til at dimse med hydraulikken til affjedring,
styretøj og bremser. Det er egentlig ikke særlig svært; men det _er_
anderledes end de fleste andre.

Særlig skal man være opmærksom på, at de grønne kvælstoffyldte
stålkugler, der udgør fjederelementet i affjedringen, kan miste trykket
over tid. Når det sker, bliver affjedringen gradvis hårdere. Opdages det
inden de er helt flade, kan de genfyldes, ellers skal de erstattes - i
øvrigt ligesom støddæmpere i almindelige biler.

> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????

Selv er jeg meget glad for min 2.0 HDI, som har givet anledning til
meget lidt vrøvl over de 265.000 km den har kørt. En luftmassemåler og
en defekt brændstofpumpe er det blevet til på fremdrivningssiden. Og
ellers har der kun været sædvanlig service med bremser, udstødning etc.
- foruden ovennævnte gaskugler.
--

Jens F (Xantia HDI Weekend 1999, 265.000 km)

Jan (19-09-2005)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 19-09-05 07:45

>
> Særlig skal man være opmærksom på, at de grønne kvælstoffyldte
> stålkugler, der udgør fjederelementet i affjedringen, kan miste trykket
> over tid. Når det sker, bliver affjedringen gradvis hårdere. Opdages det
> inden de er helt flade, kan de genfyldes, ellers skal de erstattes - i
> øvrigt ligesom støddæmpere i almindelige biler.

Tilgengæld koster gaskuglerne kun omkring 400 stykket, og er ligeså nemme at
skifte som et oliefilter, + de skal udluftes.
Har skiftet én, den miderste foran, på 200,000km så det kan ikke siges at
være voldsomt.

jd



Lars L. Hansen (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 18-09-05 21:36

Lars Hansen wrote:
> Hej i Gruppen
>
> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.

Dejlig bil. Min har gået 120.000, og har (ud over sliddele) kun fået
skiftet en blæser til kabineluft i sin levetid. Mekanikeren siger det er
ved at være tid til at skifte bærearmsbøsninger, men det er vist ikke
akut. Den ene kontakt til rudehejs bagi er gået i stykker, men der er
to, og den anden virker stadig, så jeg har ikke fået den skiftet.


--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Emil Jensen [2100] (18-09-2005)
Kommentar
Fra : Emil Jensen [2100]


Dato : 18-09-05 23:16

> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????

Netop Xantia, har jeg fået at vide at skulle være Citroens bedste
konstruktion indtil videre. Undtaget er selvfølgelig de nyere C3 til 8
modeller, som er så nye at man ikke kan vurdere hvor gode de er efter 10 år.


> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????

2.0 kører da fint, men har ikke prøvet de andre...


Mvh

Emil
Citroen Xantia Weekend 2.0i 16V Automatic



TDN (19-09-2005)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 19-09-05 19:08


"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
> Hej i Gruppen
>
> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????
>
> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????
>
> MVH
> Lars Hansen
>
>

Et stk. brugtbiltest:

http://www.fdm.dk/motor/tests/brugtbiltest.asp?ID=1305

Husk også forlaget Benjamins "Brugt Revyen" 2005:

http://www.benjamin.dk/magasiner/arboger.php

Mvh
Thomas



Keld Rasmussen (19-09-2005)
Kommentar
Fra : Keld Rasmussen


Dato : 19-09-05 20:22

TDN skrev:
> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
>
>>Hej i Gruppen
>>
>>Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
>>stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
>>Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
>>brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>>
>>Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
>>Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????

Min er en 1996, har aldrig haft direkte problemer, har udover service og
tandrem skiftet alle gaskugler,1 abs sensor,udstødning og bremser f+b på
125000 km, med undtagelse af abs sensoren betragter jeg resten som
sliddele og helt ok.

God stabil familliebil til rimelige penge.

--
Keld Rasmussen
Citroen Xantia 1.8 aut.
Peugeot 405 1,6 Style
Triumph Trident T160

Lars Hansen (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 20-09-05 14:27


"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
> Hej i Gruppen
>
> Jeg skrev for et stykke tid siden for at få gode råd til køb af en
> stationcar i prislejet 100.000 til 125.000 kroner.
> Langt de fleste anbefalinger jeg fik var Citróen Xantia. Jeg har aldrig
> brudt mig om Citróen, men når nu alle anbefaler den kigger jeg alligevel.
>
> Men der var ingen der sagde noget grimt om den.
> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????
>
> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????
>
> MVH
> Lars Hansen
>
>
Hallo allesammen

Kan det virkelig være rigtigt at ingen tør havle Xantie´en ned.
Normalt når man nævner navnet på en fransk bil kommer alle de ord præsten
ikke bruger ellers ud i æteren, men lige med hensyn til Xantia´en er der
ingen grimme ord?????

Kom nu, der må være nogle grimme oplevelser derude et sted.
Jeg tør jo næsten ikke købe den nu, når alle kun roser den.......

MVH
Lars Hansen



Klaus D. Mikkelsen (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 20-09-05 14:41

Lars Hansen skriver:
>
> Kan det virkelig være rigtigt at ingen tør havle Xantie´en ned.

Ork jo.

> Normalt når man nævner navnet på en fransk bil kommer alle de ord præsten
> ikke bruger ellers ud i æteren, men lige med hensyn til Xantia´en er der
> ingen grimme ord?????

Masser, en gammel konstruktion med de sædvaelige elektroniske svagheder
og gaskuglesystemet der bliver utæt.

> Kom nu, der må være nogle grimme oplevelser derude et sted.
> Jeg tør jo næsten ikke købe den nu, når alle kun roser den.......

Jeg vil ikke kalde det roser jeg har oplevet ved køreture i sådan en.
Helt almindeligt ordinær bil. Samme antal svagheder som så mange andre
biler på samme alder. Samme antal styrker....

Bliver den gammel, er der mange mekaniske fejl på den.



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Henning Lund (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 20-09-05 17:16

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Bliver den gammel, er der mange mekaniske fejl på den.

Hvad er det så?

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg


Klaus D. Mikkelsen (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 20-09-05 18:34

Henning Lund skriver:
>
> Hvad er det så?

Slidte hjulophæng, bærearme oma. Men ikke andet end på andre ældre
biler.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Henning Lund (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 20-09-05 20:19

Klaus D. Mikkelsen skrev:


> Slidte hjulophæng, bærearme oma. Men ikke andet end på andre ældre
> biler.

Tak for den sidste bemærkning

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg


Klaus D. Mikkelsen (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 20-09-05 20:59

Henning Lund skriver:
>
> Tak for den sidste bemærkning

Velbekom, trode egentligt at jeg havde gjort det klart nok i mit første
inlæg...


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Jan (22-09-2005)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 22-09-05 09:29

>
> Masser, en gammel konstruktion med de sædvaelige elektroniske svagheder
> og gaskuglesystemet der bliver utæt.

Hmm, nok en af de gamle skrøner der hænger ved
én kugle på 11år LoL hvis det er for meget så ok, for mig


> Bliver den gammel, er der mange mekaniske fejl på den.
>

Hvad er gammel? 11år er for mig gammel, og man kan ikke sige der har været
MANGE mekaniske fejl, et par hjullejer, en gaskugle og en utæt pakning i top
dækslet, hvilket ikke er en "mekanisk" fejl.

Bliver den ældre, og det gør den vel da den er nysynet så vil der som du
siger kommer lidt hen ad vejen i alle gamle biler, men til en bil i den
prisklasse så pyt

En irriterende fejl er bagklappen af plastik, den bliver desværre mat og
grim med tiden, men til gengæld ruster den ikke

jd



Peter (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 20-09-05 14:33

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...

[klip]

> Kan det virkelig være sandt at der ikke er nogle faldgrupper ved den????

Bagbremserne skal tjekkes for rust. Kan være et problem. Få vognen tjekket
vedr. affjedring mv.

> Og hvad skal man gå efter?
> 1.8, 2.0 eller 2.0 HDI????

Det kommer jo an på hvad du ønsker? Og hvad plejer du at have af kræfter?

Jeg har en 2,0 HDi og er rigtig glad for den.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Peter (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 20-09-05 14:36

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
> Hej i Gruppen

Ups- glemte lige:

Få en faceliftet. Den er pænere og har bedre passiv sikkerhed. Det er vist
fra slutningen af 1998 eller starten af 1999 de kom.

Det er et must efter min opfattelse.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Lars Hansen (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars Hansen


Dato : 20-09-05 15:19


"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4330102a$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> news:YWhXe.124$b87.51@news.get2net.dk...
> > Hej i Gruppen
>
> Ups- glemte lige:
>
> Få en faceliftet. Den er pænere og har bedre passiv sikkerhed. Det er vist
> fra slutningen af 1998 eller starten af 1999 de kom.
>
> Det er et must efter min opfattelse.
>
> /Peter
>
> --
> http://www.grauslund.com
>
>
Det er 2000/2001 jeg kigger efter, så det må næsten være den faceliftede
udgave.
Med hensyn til motorkraften kommer jeg fra hendholdsvis en Kia Sephia 1.5
GTX og en Opel Zafira 2.0 DTI, så jo flere kræfter jo bedre.
I sommers var jeg en tur i Frankrig i en Mondeo 1.8 (125 hestes udgave) og
magen til død sild skal man virkelig lede længe efter, så mit spørgsmål
angående motorstørrelsen er vel egentlig mere i stil med:
Hvor og hvordan ligger æselerne i sådan en Citroén?

MVH
Lars Hansen



Peter (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 20-09-05 15:28

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
news:2QUXe.218$Nv6.212@news.get2net.dk...

[klip]

> Det er 2000/2001 jeg kigger efter, så det må næsten være den faceliftede
> udgave.

Fint.

> Med hensyn til motorkraften kommer jeg fra hendholdsvis en Kia Sephia 1.5
> GTX og en Opel Zafira 2.0 DTI, så jo flere kræfter jo bedre.
> I sommers var jeg en tur i Frankrig i en Mondeo 1.8 (125 hestes udgave) og
> magen til død sild skal man virkelig lede længe efter, så mit spørgsmål
> angående motorstørrelsen er vel egentlig mere i stil med:
> Hvor og hvordan ligger æselerne i sådan en Citroén?

Så holder du dig fra en 1,8'er!

Du finder en 2,0 16 v eller en 3,0'er

HDi køber du hvis du skal køre mange km eller hvis du er glad for moment ved
lave omdrejninger.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



NS (20-09-2005)
Kommentar
Fra : NS


Dato : 20-09-05 17:15

Peter wrote:
>>Med hensyn til motorkraften kommer jeg fra hendholdsvis en Kia Sephia 1.5
>>GTX og en Opel Zafira 2.0 DTI, så jo flere kræfter jo bedre.
>>I sommers var jeg en tur i Frankrig i en Mondeo 1.8 (125 hestes udgave) og
>>magen til død sild skal man virkelig lede længe efter, så mit spørgsmål
>>angående motorstørrelsen er vel egentlig mere i stil med:
>>Hvor og hvordan ligger æselerne i sådan en Citroén?
>
>
> Så holder du dig fra en 1,8'er!
>
> Du finder en 2,0 16 v eller en 3,0'er
>
> HDi køber du hvis du skal køre mange km eller hvis du er glad for moment ved
> lave omdrejninger.

HDI er også en død sild. Den har kun 110 hk og det er for bovlamt til
motorvejskørsel (har prøvet den). Kig på 2,0 eller 3,0 V6. V6 er pænt
hurtig men gearkassen er noget knoklet i brug, så jeg ville nok vælge
den med automatgear. Det har de fleste V6 fra den årgang nu alligevel også.

NS

Henning Lund (20-09-2005)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 20-09-05 17:17

Peter skrev:


> Så holder du dig fra en 1,8'er!

1,8 i 8v eller 16 v har ganske rigelige hk til den størrelse bil, det er
ikke en bovlam kasse.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg


KASO (21-09-2005)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 21-09-05 08:50


"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:43301c8e$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> news:2QUXe.218$Nv6.212@news.get2net.dk...
>
> [klip]
>
>> Det er 2000/2001 jeg kigger efter, så det må næsten være den faceliftede
>> udgave.
>
> Fint.
>
>> Med hensyn til motorkraften kommer jeg fra hendholdsvis en Kia Sephia 1.5
>> GTX og en Opel Zafira 2.0 DTI, så jo flere kræfter jo bedre.
>> I sommers var jeg en tur i Frankrig i en Mondeo 1.8 (125 hestes udgave)
>> og
>> magen til død sild skal man virkelig lede længe efter, så mit spørgsmål
>> angående motorstørrelsen er vel egentlig mere i stil med:
>> Hvor og hvordan ligger æselerne i sådan en Citroén?
>
> Så holder du dig fra en 1,8'er!
>
> Du finder en 2,0 16 v eller en 3,0'er

Hvad med en 2.0Turbo - eller fandtes den ikke efter faceliftet?



Peter (21-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 21-09-05 09:48

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
news:4331108c$0$672$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

[klip]

> Hvad med en 2.0Turbo - eller fandtes den ikke efter faceliftet?

Også min tanke, men tror ikke den findes i efter faceliftet

En HDi med en boks kan godt gøre et fint stykke arbejde - også på motorvej


/Peter

--
http://www.grauslund.com



Kristian (22-09-2005)
Kommentar
Fra : Kristian


Dato : 22-09-05 13:09

Til alle jer der anbefaler en 3,0..................i ved vist ikke hvad den
koster at forsikre.....vel?

er selv elitebilist og betaler omkring de 5 tusser om året for min Xantia
1,8 16v 1999..................undersøgte for et år siden hvad det ville
koste mig hvis jeg købte en 3,0......................og fik et chock.
14.000- ville det koste...................og glemte derefter alt om en
3,0......er nu også meget glad for min 1,8

Kristian



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409242
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste