Ford sierre HJÆLP
Fra : Lars

Dato : 18-09-05 10:28

Jeg har en Ford sierre 1,6 ohc fra 84. Den hakker i motoren når jeg gasser op, og
jeg har fået fortalt at det kan være karb. der er kaput. Der er så bestilt en ny
karb. til den... en Weber karb. er det en god karb.? jeg skal betale 1500 for en
sprit ny en... er det billigt? jeg ved ikke en skid om biler osv. så jeg er jo
lidt på herens mark.....

med venlig hilsen
Lars

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.10.156.175)

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 12:30

"Lars" <9000-aalborg@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for en
> sprit ny en... er det billigt? jeg ved ikke en skid om biler osv. så jeg

Dit køb er ikke optimalt.
Lidt pebret pris, hvis du kan finde en tilsvarende original
hos en hugger til langt billigere penge.

Jeg ville dog først få den testet igennem mht.
tænding og generel kaburatorindstillinger. + luftfilter mv.
inden man investerer for meget.

En kaburator har godt af at blive adskildt
smurt og renset.

Fra : Tøsen

Dato : 18-09-05 21:23

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> [...]
> tænding og generel kaburatorindstillinger. + luftfilter mv.
> inden man investerer for meget.
>
> En kaburator har godt af at blive adskildt

Nemlig rens og smør den .. hjælper det ikke så ud til en hugger og finde en
Men det kunne også lyde som om den ikke tænder på en af cyllinderne .. Har
du tjekket div kabler ?
Havde en ligende fejl på sierraen .. mest når det var lidt fugtig i vejret
og når den var kold.. Det var kablet til tændrør nummer 3 talt fra fronten
frem mod front ruden

OZ3BTO