Hva´sagde jeg...
Fra : BJ

Dato : 17-09-05 17:16

Det *er* SKAT der regerer Danmark:

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3267828/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 17:43

Også skrev Vollert
> Det *er* SKAT der regerer Danmark:
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3267828/

Kan du ikke lige fortælle mig hvad der ville ske hvis jeg opførte mig på
samme arrogante måde og ikke ville rette mig efter regler som jeg selv havde
været med til at indføre ?

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : BJ

Dato : 17-09-05 18:35

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan du ikke lige fortælle mig hvad der ville ske hvis jeg opførte mig på
> samme arrogante måde og ikke ville rette mig efter regler som jeg selv
> havde været med til at indføre ?

Du ville i værste fald ende i spjældet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 18:41

Også skrev Vollert
> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en
> meddelelse news:432c4774$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...
>
> KLIP

> Du ville i værste fald ende i spjældet.

Ok så er jeg mere rolig, spjældet er jo ikke der værste sted at værer i dk.

Fra : BJ

Dato : 17-09-05 18:42

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ok så er jeg mere rolig, spjældet er jo ikke der værste sted at værer i
> dk.

Så ville du også have glæde af velfærden og så at sige komme på
overførselsindkomst.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 19:18

Også skrev Vollert
> [...]
>
> KLIP

> Så ville du også have glæde af velfærden og så at sige komme på

Ja det er jo ikke så ringe,jeg kan forstå at flere partier kæmpr om den
slags, du ved hjælp de stakkels stakkel.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 15:50

> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Du ville i værste fald ende i spjældet.

Det er vel også "bare" at køre en strafferetssag på SKAT hvis man gad. Der
må sidde en skattemanister som mener det er ok og som kan retsforfølges hvis
han bryder love

Fra : BJ

Dato : 20-09-05 17:26

> [...]

> må sidde en skattemanister som mener det er ok og som kan retsforfølges

Hvis "han" taber, får han så en kæmpe bøde, kommer i spjældet eller 20 klip
i politikerkortet, så han ikke må drive politik mere i sit liv..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 17:33

> KLIP

> Hvis "han" taber, får han så en kæmpe bøde, kommer i spjældet eller 20
> klip i politikerkortet, så han ikke må drive politik mere i sit liv..?

Han får 75.000 Kr i bonus af Fjog og så bliver der ellers lagt låg på denne
sag

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 20-09-05 17:46

KLIP

> Han får 75.000 Kr i bonus af Fjog og så bliver der ellers lagt låg på
> denne sag

Rene Ord For Lommepengene..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Frederik C

Dato : 17-09-05 21:38

Fra : Frederik C

Dato : 17-09-05 21:39

Fra : BJ

Dato : 17-09-05 22:02

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

Det var hele 2 gange Frederik...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Frederik C

Dato : 17-09-05 22:30

> "Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
>
> Det var hele 2 gange Frederik...
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Undskylder...

Hvad jeg ville skrive var:

Så vidt jeg husker fra min børnelærdom i EU-ret gælder der et princip om
EU-rettens forrang, hvilket er fastslået i dommen Costa/Enel.

Envidere gælder domstolens afgørelser som udgangspunkt ex tunc, det vil sige
med tilbagevirkende kraft.

Hvis jeg havde kommet med samme udlægning som den gode kontorchef i
skatteministeriet, er jeg bange for, jeg ikke havde bestået eksamenen...

Mvh.

Frederik

Fra : BJ

Dato : 17-09-05 22:41

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis jeg havde kommet med samme udlægning som den gode kontorchef i
> skatteministeriet, er jeg bange for, jeg ikke havde bestået eksamenen...

Det forstås, men du er også kun en lille klat på væggen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-09-05 15:46

BJ wrote:
> "Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det forstås, men du er også kun en lille klat på væggen.

Mener du ikke "_skulle_ have været en lille klat..." ? :)

Lars B

Fra : BJ

Dato : 18-09-05 15:48

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mener du ikke "_skulle_ have været en lille klat..." ? :)

Det tror jeg ikke Frederik vil sætte pris på.

Det er sku dyrt nok i forvejen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~