God oplevelse hos Ford i Vejle
Fra : Per O.

Dato : 16-09-05 18:10

Man skal jo huske at komme med de gode oplevelser, når man har dem.

Vores Focus C-Max blev indkaldt til en udskiftning af noget tætningsværk ved
bagrudeviskeren, som kunne give bøvl med det elektriske system på grund af
vandindsivning.
Konen kører bilen på værkstedet, og spørger hvad de skal have for lige at
flytte om på forhjul og baghjul, så vi kan få slidt lidt på de ikke
trækkende hjul. Og ved I hvad .. Det var gratis! Se det var flot gjort ...
det synes jeg i hvert fald.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Brian

Dato : 16-09-05 18:15

Per O. wrote:

> [...]
> de ikke trækkende hjul. Og ved I hvad .. Det var gratis! Se det var
> flot gjort ... det synes jeg i hvert fald.

På en måde er det da fint nok, men på den anden side er det sørgeligt at der
ikke skal mere til, før man føler sig godt behandlet...

/Brian

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 16-09-05 18:28

Brian wrote:
> På en måde er det da fint nok, men på den anden side er det sørgeligt at der
> ikke skal mere til, før man føler sig godt behandlet...

Vend den om: Det er også sørgeligt hvis folk bare forventer at et travlt
værksted skal gøre den slags uden beregning. Men det var selvfølgelig
heller ikke tilfældet.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Per O.

Dato : 17-09-05 12:18

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> På en måde er det da fint nok, men på den anden side er det sørgeligt at
> der ikke skal mere til, før man føler sig godt behandlet...

det er måske fordi jeg har kørt Fiat før?

Per O.