Kawa´s afløser for ZZ-R1200
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 12:39

Fra : Morten Dybdal

Dato : 16-09-05 13:09

Dannie wrote:

> Sådan en vil jeg have ;-0
>
> http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=78700
> http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=78701

Det lyder som en Busa killer, men hvad sker der mon så med ZX12R?

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Fra : Jakob

Dato : 19-09-05 12:13

Morten Dybdal wrote:
> Det lyder som en Busa killer, men hvad sker der mon så med ZX12R?

Noget kunne tyde på at det faktisk er en zx-14
http://www.motorcycledaily.com/16september05_2006kawasaki_zx14.htm

--
Jakob, 748SP

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-09-05 12:36

Jakob <usernet@gertz.net> writes:

> Noget kunne tyde på at det faktisk er en zx-14
> http://www.motorcycledaily.com/16september05_2006kawasaki_zx14.htm

*suk*... Kunne de ikke hellere tage at smide deres glimrende 10'er motor
(eller måske endda 12'eren) i et stel á Z750 og lave en Fazer/Hornet/whatever
killer i stedet.

Det andet er sgu noget pjat...

(og er jeg den eneste der synes at den ligner en 'busa bortset fra bagenden?)

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Jakob

Dato : 19-09-05 13:42

Mikkel Christensen wrote:

> *suk*... Kunne de ikke hellere tage at smide deres glimrende 10'er motor
> (eller måske endda 12'eren) i et stel á Z750 og lave en Fazer/Hornet/whatever
> killer i stedet.

Det ser ud til at de prøver at lave en sv650 killer istedet..
http://www.motorcycledaily.com/31august05_2006kawasaki_ninja650r.htm

--
Jakob, 748SP

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-09-05 13:56

Jakob wrote:

> Det ser ud til at de prøver at lave en sv650 killer istedet..
> http://www.motorcycledaily.com/31august05_2006kawasaki_ninja650r.htm

Jep.. En interessant maskine. Den er allerede præsenteret som ER6-N, men
den kåbeklædte version er noget kønnere efter min mening :)

--
Ole Hansen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-09-05 14:02

Jakob <usernet@gertz.net> writes:

> Det ser ud til at de prøver at lave en sv650 killer istedet..
> http://www.motorcycledaily.com/31august05_2006kawasaki_ninja650r.htm

Det er da et friskt forsøg (jeg synes faktisk at de er sluppet godt fra
udstødningsløsningen), men jeg kunne nu godt tænke mig noget med lidt
større muskler.

Nå, min Green Machine skal alligevel ikke sælges foreløbig så jeg har da
tid at vente :)

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-09-05 15:42

Mikkel Christensen wrote:

> Det er da et friskt forsøg (jeg synes faktisk at de er sluppet godt fra
> udstødningsløsningen), men jeg kunne nu godt tænke mig noget med lidt
> større muskler.

Absolut! Men til en pris, der ender på omkring 105.000 (mit gæt, ER6-N
koster 95.000), er det ikke så tosset endda..

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-05 17:17

Mikkel Christensen skrev i meddelelsen ...

>Det er da et friskt forsøg (jeg synes faktisk at de er sluppet godt fra
>udstødningsløsningen

Og retro Vincent cantileverbaggaffel

mvh
Orla

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-09-05 08:05

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Og retro Vincent cantileverbaggaffel

Den måtte jeg spørge Onkel Google om.

Der er vist ingen tvivl om hvor de har hugget den konfiguration fra :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 17:01

Mikkel Christensen skrev i meddelelsen ...

>Den måtte jeg spørge Onkel Google om.
>
>Der er vist ingen tvivl om hvor de har hugget den konfiguration fra :)

Bemærkede Du den totale mangel på stel ?

mvh
Orla

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-09-05 08:50

> Bemærkede Du den totale mangel på stel ?

Faktisk ikke før du nævner det. Det ser da noget minimalistisk ud.

http://www.motorrad-bild.de/ta_lexikon/vincent_story.htm

'a plumbers nightmare' :)

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 19-09-05 13:20

Jakob wrote:

> Noget kunne tyde på at det faktisk er en zx-14
> http://www.motorcycledaily.com/16september05_2006kawasaki_zx14.htm

"The blending of form, power, and handling characteristics have
delivered a debut unit that is so balanced in all aspects that the word
— ultimate — seems barely adequate to describe it."

*puke*

Men bliver da interessant at få nogle tal på den nye færge.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 19-09-05 21:33

Mikkel Hansen wrote:

> [...]
>
> *puke*
>
> Men bliver da interessant at få nogle tal på den nye færge.

Velinformerede kilder siger ca. 192 heste og et moment på OVER 100Nm
allerede ved 2000 omdr.. Lyder sgu ok i mine ører...
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-09-05 13:18

Dannie wrote:
> Sådan en vil jeg have ;-0
>
> http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=78700
> http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=78701

Hold da helt k*ft, hvor den ryger...
Der må være noget galt med kølesystemet på den?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Nicki Lolk