Håndfri mobilsæt til Nokia/IRL butikker hv~
Fra : Nielsen

Dato : 16-09-05 10:56

Hej NG

Nu er det vist på tiden jeg får et håndfri mobilsæt inst. i min bil.

Er der et sted i stor kbh eller vest-sjælland en mobilbutik som er
___specialiceret mobilmontering til biler___?
Ikke den lille Telekæde nede på hjørnet, men en stor butik med masser af
udvalg og ekspertise.

Jeg har en N6610 og en ven viste mig sit grej. Jeg må sige at beslaget til
mobilen så voldsomt ud - kan dette gøre smartere?
Så spm. lyder også på hvilke smarte og flotte løsninger beslags/mobilholdere
der findes på markedet.

Sættet skal kunne monteres og sættes sammen med anlægget og have
justerbarlys samt diskret microfon samt antenne og oplade mobilen.

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

X-postet i dk.fritid.bil, dk.teknik.bil

Fra : Pallejc

Dato : 16-09-05 16:05

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sættet skal kunne monteres og sættes sammen med anlægget og have
> justerbarlys samt diskret microfon samt antenne og oplade mobilen.

Hejsa
Jeg har lige købt et Parrto CK3100 til min bil, og det fungerer bare, virker
via BT, monteringen består i at demontere radioen og koble de medfølgende
ISO-stik mellem radio og styreboks, samt selvfølgelig mont. af mic. og
display.
..
Det har så en lille "fræk" detalje synes jeg: Et display med et par taster
og juster/programmeringsknap.

Se evt nærmere her:
http://www.driveblue.com/(jsvujnurhrkunojazyhlxt45)/Default.aspx?root=ck3100

Jeg købte det på ebay.de.

--
Hilsen Palle

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 09:10

"Pallejc" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> .
> Det har så en lille "fræk" detalje synes jeg: Et display med et par taster

Det ser ret interessant ud, hvad gav du for det?

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : J.L.

Dato : 17-09-05 09:28

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in message

> "Pallejc" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ret interessant ud, hvad gav du for det?

De er til salg på ebay.de til 100-110 ? (euro) !!

Jeg ved selvfølgelig ikke om pallejc har givet for det, men mon ikke det er
nogenlunde det samme !

Mvh J.L

Fra : Brian

Dato : 17-09-05 10:28

J.L. wrote:

> De er til salg på ebay.de til 100-110 ? (euro) !!

Jeg tjekkede også lige på eBay - den ser temmelig smart ud

> Jeg ved selvfølgelig ikke om pallejc har givet for det, men mon ikke
> det er nogenlunde det samme !

1400-1500,- herhjemme hvis man lige kigger hurtigt med google - men det er
da muligt den kan findes lidt billigere.

/Brian

Fra : Psypher

Dato : 17-09-05 10:34

> Det ser ret interessant ud, hvad gav du for det?

Har også sådan en, den virker helt perfekt men den passer ikke
sammen med en Nokia 6610, der skal være Bluetooth i telefonen
og det er der ikke i en 6610.

Btw den kan også købes i bildillen her i dk.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Pallejc

Dato : 17-09-05 14:14

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> [...]
> sammen med en Nokia 6610, der skal være Bluetooth i telefonen
> og det er der ikke i en 6610.
>
> Btw den kan også købes i bildillen her i dk.

Har du et link til bildillen hvor den kan ses?

--
Hilsen Palle

Fra : Pallejc

Dato : 17-09-05 14:11

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk
> DMCN#409 http://www.dfmc.dk/?id=75
> BMW 535I E34 - 1989; Hobby Prestige 495 - 1988

Jeg gav incl ALT porto o.lign 134 Euro = 1000,- kr

--
Hilsen Palle