Airbag elboks til Vw Vento
Fra : Mogens Larsen

Dato : 15-09-05 21:25

Hej alle

Jeg er i den uheldige situation at elboksen til airbagssystem er brændt af i
min Vw Vento 1,6 cl 100 fra 1997. Jeg har prøvet at finde en hos
autoophuggere men de har ikke en med samme reservedelsnummer som den der
sidder i bilen. Kender i en metode til at finde ud af om der nogle af de
andre der er konvertible?

Mvh
Mogens Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 06:48

> [...]
> autoophuggere men de har ikke en med samme reservedelsnummer som den der
> sidder i bilen. Kender i en metode til at finde ud af om der nogle af de

Det er ellers sjældent - er du sikker på diagnosen?
Køb en ny i tyskland, pris ca. 1500 svjh.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"