KatanaTræf Bösel 2005 (billeder)
Fra : Studen

Dato : 15-09-05 21:09

Hej NG

Har lige oprettet et nyt galleri, fra en netop veloverstået tur til det
kombinerede MC-Banane og Katana-treff i Bösel (tæt på Bremen). Smut ind og
nyd de mere eller mindre gakkede maskiner på nedenstående link.

Skal desuden med det samme beklage nogle af billedernes tvivlsomme kvalitet,
men mine hænder rystede så mærkeligt denne tidlige morgenstund :D

Jeg er rigtig ærgelig over, at jeg ikke har "billeder med lyd", for en masse
stive prøjsere, der sætter omdrejningsbegræsningen på prøve kl.0300 er lidt
af en oplevelse....

Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : StoneCold

Dato : 16-09-05 19:30

"Studen" <studen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> kombinerede MC-Banane og Katana-treff i Bösel (tæt på Bremen). Smut ind og
> nyd de mere eller mindre gakkede maskiner på nedenstående link.

Fine billeder

Har du pics af den som smuttede med 1 pladsen ??

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Studen

Dato : 16-09-05 22:01

"StoneCold" <bugtrup@FJERNemail.dk ( fjern FJERN )> wrote in message
> Fine billeder
>
> Har du pics af den som smuttede med 1 pladsen ??

Ihh, mange tak :) Hvordan kan du være i tvivl? Det var da min... eller måske
ikke. Jeg havde desværre ikke det åndelige nærvær den tidlige morgenstund
til at fange "etteren"!