Ødelagt MC-tøj ?
Fra : TGSC

Dato : 15-09-05 12:23

Hej,
er der nogen der ved hvad der sker med folks ødelagte MC-tøj?
Smider folk det selv ud, gør forsikringen eller forhandleren osv.

Mine nuværende skaller er til grin, især albueskallerne, men resten
af jakken er fin nok. Så jeg tænkte at hvis jeg satte nogle bedre
skaller i kunne jeg få en OK jakke, og billigt.
Jeg købte den for nyligt på nettet, så har man lært dét. Altid
prøve på kroppen.

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-09-05 12:49

TGSC wrote:

> [...]
> skaller i kunne jeg få en OK jakke, og billigt.
> Jeg købte den for nyligt på nettet, så har man lært dét. Altid

Louis sælger løse beskyttere...

--
Ole Hansen

Fra : Armand

Dato : 15-09-05 23:32

TGSC wrote:
> [...]
> skaller i kunne jeg få en OK jakke, og billigt.
> Jeg købte den for nyligt på nettet, så har man lært dét. Altid

Kan man sætte nye i er det vel lige så muligt at de nuværende blot
sidder upassende skævt monteret :-/

--
Armand.

Fra : TGSC

Dato : 18-09-05 19:25

Nej, de er simpelthen for smalle, kombineret med at jakken er for løs
i ærmet. Skallen sidder ofte ved siden af albuen! Og så gør den jo
ingen gavn, så jeg fortsætter med at køre med albuebeskytter fra
rulleskøjtesæt. Dertil er den ubehagelig. Dog skal siges at
albueskallerne er lange, så de også beskytter underarmen.