130 på cykel?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-09-05 08:41

Jeg kom lige i tanke om DTC-løbet på JyllandsRingen, hvor en eller anden
racede rundt med en raketmotor på bagagebæreren og en stor dunk petrolium
mellem benene.

Der blev påstået at de kørte 130 km/t ned af langsiden.

Sandt eller falsk? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 08:49

> [...]
> mellem benene.
>
> Der blev påstået at de kørte 130 km/t ned af langsiden.

Sandt og det var vist jan magnussens bror

Mvh
Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-09-05 10:28

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Sandt og det var vist jan magnussens bror

Åhh ja - men kan det nu passe?

Det er jo en hastighed hvor enhver mulighed for at følge med i pedalerne for
længst er væk. Brugte han pedalerne på langsiden?

--
Per, Esbjerg

Fra : BJ

Dato : 15-09-05 10:41

KLIP

> Åhh ja - men kan det nu passe?

Jeg tror ikke Magnussens bror har gjort det, men eller er det sandt nok.

En gut har monteret en SimJet-motor på sin cykel og den opnåede hastighed
skulle være ca. 130 km/t, men cyklen optrådte en anelse ustabilt, så gutten
kører ikke mere end max 60 km/t i dag.

Den brænder ikke petroleum; men benzin.

http://www.simjet.com

http://www.simjet.com/C1256F6600773F26/0/B32345F03B0249ACC1256FC4004C14D1/$file/Vidéo%20L39%20fichier%20web.wmv

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-09-05 12:15

Også skrev Vollert
> "Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Åhh ja - men kan det nu passe?

Ja jeg så det selv på Zulu.

> Det er jo en hastighed hvor enhver mulighed for at følge med i
> pedalerne for længst er væk. Brugte han pedalerne på langsiden?

Han prugte kun pedalerne til at komme op i fart, derefter tog jetmotoren
over, det var en kraftig jetmotor fra et stort modelfly(Jan M går vist meget
op i modelflyvning i fritiden).
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : BJ

Dato : 15-09-05 12:17

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja jeg så det selv på Zulu.

Så må det jo passe.

Jeg har dog set en anden version og det var ikke Magnussens bror.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 16-09-05 05:08

Også skrev Vollert
> [...]
>
> KLIP

> Så må det jo passe.
>
> Jeg har dog set en anden version og det var ikke Magnussens bror.

Jamen jeg siger da ikke du tager fejl men det jeg snakker om forgik
sidste gang der blev kørt DTC på Jyllandsringen.

Fra : BJ

Dato : 16-09-05 10:42

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jamen jeg siger da ikke du tager fejl

Sådan opfattede jeg det heller ikke.

> men det jeg snakker om forgik sidste gang der blev kørt DTC på
> Jyllandsringen.

O.k., jeg mener jeg så en gut gøre det samme ved et flyvestævne.

De anvender vel begge motorer fra det hæderkronede danske SimJet...
http://www.simjet.com ..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : bergmand2004

Dato : 15-09-05 14:43

"Per Henneberg Kristensen" skrev d. 15-09-05 08:41 dette indlæg :
> [...]
petrolium
> mellem benene.
>
> Der blev påstået at de kørte 130 km/t ned af langsiden.

Det var Jan Magnussens bror det sagde de flere gange...

http://www.kandu.dk/

Fra : bergmand2004

Dato : 15-09-05 14:43

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 15:44

"bergmand2004" <bergmand2004.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> anden
> petrolium

> Det var Jan Magnussens bror det sagde de flere gange...

hehe nu har du også sagt det flere gange

--
Tom