Passat V6 TDI aut.?
Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 20:21

www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=znwgkbkcczn
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=pmjwlmpurof
Har den virkelig 6 automatiske gear?
Jeg kan ikke finde een i mine bøger...

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
Købes: Rød '91 AR 75 3,0 V6 som denne ->
www.tkrath.dk/forum/alfa/alfa75v6qv.jpg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:55

Mogens wrote:
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=znwgkbkcczn
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=pmjwlmpurof
> Har den virkelig 6 automatiske gear?

Tvivler....
http://www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=Audi&merkID=4&serietotaalID=33&serienaamID=91&serienaam=A6&srchpage=1&cache=no&jaar=1999&PHPSESSID=c06cf515d83b584345a80123d12ce6ab

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 20:54

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Tvivler....
> http://www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=Audi&merkID=4&serietotaalID=33&serienaamID=91&serienaam=A6&srchpage=1&cache=no&jaar=1999&PHPSESSID=c06cf515d83b584345a80123d12ce6ab

Nu er jeg ikke 25 mere, men dit link afspejler en række Audi's,
hvor en udvidet søgning ej finder en VW Passat V6 TDI.
Er der sammenfald mellem de 2 mærker vedr. gearkassebrug?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 21:08

Mogens wrote:
> [...]
> hvor en udvidet søgning ej finder en VW Passat V6 TDI.
> Er der sammenfald mellem de 2 mærker vedr. gearkassebrug?

Tror jeg, men det var nu en fejl...
http://www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=Volkswagen&merkID=72&serietotaalID=634&serienaamID=2110&serienaam=Passat+Variant&srchpage=1&cache=no&jaar=1999&PHPSESSID=c06cf515d83b584345a80123d12ce6ab

A5 det hele - og ikke noget Audi, men Automat med 5 gear...

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 21:05

> A5 det hele - og ikke noget Audi, men Automat med 5 gear...

OK - tak for det.
Mærkeligt at man i Autoscout24 konsekvent skriver 6 gear...

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 21:19

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=znwgkbkcczn
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=pmjwlmpurof
> Har den virkelig 6 automatiske gear?
> Jeg kan ikke finde een i mine bøger...

Andre modeller har 5 gear, som Morten skriver:
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8003953&id=zdemnqigygq

'01 VOLKSWAGEN Passat Variant W8 4Motion Tiptronic - 46.600 km!
Alt i udstyr - 18.900 euro!
Tiptronic, ABS, abn. AHK, Airbag 8x, Alu, ATA, Becherhalter, Bi-Xenon,
6-fach CD-Wechsler, Climatronic, Dachreling, el.Solarschiebedach, DWA,
elektr. verstellbare u. anklappbare Außenspiegel, elektr. FH 4x, ESP,
Holzeinlagen, Innenraumüberwachung, Innenspiegel autom. abblendbar,
Lederlenkrad, Lendenwirbelstütze, MAL vorn + hinten, MFA, Netztrennwand,
NSW, PDC, Navigation mit Farbdisplay+TV, Regensensor, Rücksitzbank geteilt,
Scheinwerferreinigung, Servo, SH 4x, el. Sitze vorn höhenverstellbar mit
Memory, Tempomat, Telefon, Vollleder beige, 2x12 Volt-Steckdosen im
Laderaum, Wegfahrsperre, ZV-Funk, (NP: 55.000) Von Privat VB: 18900,-.
Unfallfrei, scheckheftgepflegt.

ABS, Airbag, Alarmanlage, Allrad, Alufelgen, Anhängerkupplung, Beifahrer
Airbag, Bordcomputer, CD, Dachträger, Elektr. Fensterheber, Elektrische
Sitze, Klima, Klimaautomatik, Lederausstattung, Navigationssystem,
Nebelscheinwerfer, Park Distance Control, Schiebedach, Seitenairbags,
Servolenkung, Sitzheizung, Tempomat, Traktionskontrolle, Wegfahrsperre,
Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung, elektr. Stabilitätsprog. (ESP)

Man ved kraft-xxxxx-xxxx ikke engang, hvad man skulle købe,
hvis det var, man havde muligheden for en bil uden DK-afgift !

Har du et forslag?

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 21:31

Mogens wrote:

> Man ved kraft-xxxxx-xxxx ikke engang, hvad man skulle købe,
> hvis det var, man havde muligheden for en bil uden DK-afgift !
>
> Har du et forslag?

Ikke en Passat ihvertfald - selv om den model du lige nævner her, ser ganske
overkommelig ud

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 21:38

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Ikke en Passat ihvertfald

Næh, det var netop pointen :)

- selv om den model du lige nævner her, ser ganske overkommelig ud

Jeg bliver nødt til at gå i seng nu. Jeg har fået det meget dårligt, idet
følgende side tilfældigt blev valgt ->
www.car-connect.net/angebote/suchpage2.asp

Den handler om nye biler, hvor en fabriksny BMW 535d starter ved 29.900!
Jeg kan ikke klare mere i aften - uha...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-09-05 21:55

On Wed, 14 Sep 2005 22:37:46 +0200, "Mogens"

Godnat, Maude. )

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter

Dato : 15-09-05 11:29

[klip]

> Godnat, Maude. )

ROFL

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Steen F.

Dato : 14-09-05 22:42

Mogens wrote:
> Man ved kraft-xxxxx-xxxx ikke engang, hvad man skulle købe,
> hvis det var, man havde muligheden for en bil uden DK-afgift !

En Mercedes-Benz. Jeg synes de er vanedannende, hvis man kan li' den
afslappede tilbagelænede stil. Det er måske ikke kærlighed ved første blik -
eller første køretur - men i dagligdagen er de ekstrem let omgængelige. Man
sidder vanvittig godt i de store sofasæder, kardantunnel som armlæn,
aut.gear self, og så føles mekanikken som noget der holder i 1000 år. Og
styretøjet er tilpas upræcis til at man ikke skal sidde og styre HELE tiden.
Rart faktisk. Blot min erfaring. Men mit syn er også farvet af disse biler.
Har haft et par W210'ere, først en E300 '96 uden mølle og bagefter en '99
E290 i en del år, inden jeg desværre blev nødt til at sælge den. Men
ejerglæden var lige stor hver gang jeg gik disse prægtige maskiner i møde om
morgen. Sidder nu og hakker i en lille Golf 4 2,0 benzin, som hverken har
komfort, albuerum eller aut.gear. Mit liv er et helvede! hehe Jeg skal have
en igen. No doubt. Nu vil jeg også i seng... sgu for depri at tænke på!

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 21:42

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=znwgkbkcczn
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7663709&id=pmjwlmpurof
> Har den virkelig 6 automatiske gear?
> Jeg kan ikke finde een i mine bøger...

Nein! Dass muss ein fehler sein!

Automaterne er alle 4 eller 5 trins (V6 altid 5 trins), først med de nye DSG
er det blevet 6 trins, og de var ikke på markedet i 1999 ej heller 2001. DSG
har svjv aldrig kunnet fåes i den "gamle" Passat.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 21:52

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> Nein! Dass muss ein fehler sein!

Genau

> Automaterne er alle 4 eller 5 trins (V6 altid 5 trins), først med de nye
> DSG er det blevet 6 trins, og de var ikke på markedet i 1999 ej heller
> 2001. DSG har svjv aldrig kunnet fåes i den "gamle" Passat.

Det er jo gamle biler fra '00 og '01 - DSG er af nyere dato, IMO...