Rexton Ssangyong
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-09-05 19:09

Nogen der kender subj.?

En kollega har lige købt en ...

Enhver lille detalje der kan ragge ned på den modtages med kyshånd :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Jacob Madsen

Dato : 14-09-05 19:18

Hej Per

Bortset fra at det er en bil som er produceret i Asien, så er der vidst ikke
de store muligheder for at rakke den ned.
Motoren er Mercedes (godt nok på licens).

Men til prisen, nej, jeg tror sgu ikke du har mange muligheder for at
fratage manden sin umiddelbare glæde over den nye vogn.

Og så er den jo fed til at trække en CV - ikke?

Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:10

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Nogen der kender subj.?
>
> En kollega har lige købt en ...
>
> Enhver lille detalje der kan ragge ned på den modtages med kyshånd :)

Hm. Tror det er en rigtig fin bil til pengene...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-09-05 20:12

On Wed, 14 Sep 2005 21:10:16 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Hm. Tror det er en rigtig fin bil til pengene...

>--

Hov hov. Nu er der grund til at mane til besindighed. Er det ikke en
koreaner?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:24

Folmer Rasmussen wrote:
> Hov hov. Nu er der grund til at mane til besindighed. Er det ikke en
> koreaner?

Ok?

Hvor mange tyske biler bliver lavet i Tyskland (100 %)?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-09-05 20:34

On Wed, 14 Sep 2005 21:24:18 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Ok?
>
>Hvor mange tyske biler bliver lavet i Tyskland (100 %)?

>--

Det er ikke mange.

Min bemærkning var ironisk ment, idet der i en anden tråd om Hyundai
som sælgerbil, blev gjort opmærksom på, at de fleste hellere ville æde
ekskrementer, end blive set i en koreanerbil.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:42

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> som sælgerbil, blev gjort opmærksom på, at de fleste hellere ville æde
> ekskrementer, end blive set i en koreanerbil.

Heller det end kinesisk...

Jf. Tv-avisen om 20 min...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-09-05 20:41

On Wed, 14 Sep 2005 21:42:22 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Heller det end kinesisk...
>
>Jf. Tv-avisen om 20 min...

>--

Ja, den er godt nok kommet ud i noget modvind, og det er vist heller
ikke uden grund.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:52

Folmer Rasmussen wrote:
> Ja, den er godt nok kommet ud i noget modvind, og det er vist heller
> ikke uden grund.

Så du klippet fra crach-testen?
Den bil vil jeg sgu ikke sidde i...

Fra : Bagdad Bob

Dato : 14-09-05 20:54

> Nogen der kender subj.?
>
> En kollega har lige købt en ...
>
> Enhver lille detalje der kan ragge ned på den modtages med kyshånd :)
> --
> Per, Esbjerg

Uden at fornærme nogen - så må man da have jord i hovedet for at købe
sådan en spand.. Den ligner det sædvanlige koreaner plastic indeni og man
kan formentligt få samme økonomi i en lettere brugt Touareg eller ML270 hvor
kvalitetsfornemmelsen er så meget bedre.

Jeg er ikke bil-racist, men der er bare forskel på Koreaner biler og den
ægte vare.

Just my 2 cents.

/Abildgaard

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-09-05 20:59

"Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan formentligt få samme økonomi i en lettere brugt Touareg eller
ML270 hvor
> kvalitetsfornemmelsen er så meget bedre.

Det fremgår ret tydeligt af dit indlæg at du *ikke* har kørt i en
Rexton....
Bilen kører noget bedre end man lige tror, jeg blev ihvertfald positivt
overrasket over den, efter en lille tur til grænsen og retur med en
autotrailer og 1600Kg bil på hjemturen.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Bagdad Bob

Dato : 15-09-05 17:49

> købe
> man
> ML270 hvor
>
> Det fremgår ret tydeligt af dit indlæg at du *ikke* har kørt i en
> Rexton....

Hvilket jeg heller aldrig har påstået.

Jeg har siddet i en, og kan konstatere at den ligner en fjernbetjeningen til
min gamle Sanyo VHS video indeni. Billigt plastic og fake chrom.

/Abildgaard

Fra : Steen F.

Dato : 15-09-05 03:28

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Nogen der kender subj.?
> En kollega har lige købt en ...
> Enhver lille detalje der kan ragge ned på den modtages med kyshånd :)

Joke eller? Hvorfor rakkes ned?

De har i hvert fald været plaget af mange fejl iflg. tyske motormagasiner.
Jeg troede først at Ssangyoung var et asiatisk "luxusmærke" efter de havde
været med i Paris-Dakar i nogle år. Men har hørt lidt om mærket på tysk tv,
og efter tyskernes standard kan den ikke true Mercedes M-klasse og BMW
X-modellerne på noget som helst. Den går i samme kategori som alle de andre
kønsløse asiater. Men dernede er prisforskellen jo heller ikke så stor som
herhjemme...

/Steen