Beskyttelsesdæksel til reservehjul på Gran~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-09-05 16:39

Er der nogen de rhar et clue om hvad det hedder på tysk?
Susi DK vil have den nette sum af 2500 for det(!).
Det var måske liiige i overkanten så vil prøve syd for grænsen men må nok
sige jeg er lidt blank på hvad det hedder?

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 oliefyr - nu med Xenon

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 17:10

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> Det var måske liiige i overkanten så vil prøve syd for grænsen men må
> nok sige jeg er lidt blank på hvad det hedder?

Hejsa...

Hvis du ikke finder noget, så kan jeg hjælpe...
www.4x4butikken.dk - under Reservehjulscover

Fra : Q

Dato : 14-09-05 19:00

meddelelse news:43284a15$0$18637$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvis du ikke finder noget, så kan jeg hjælpe...
> www.4x4butikken.dk - under Reservehjulscover

Lige en detalje af opklarende karakter:

De der frontbøjler du sælger til f.eks 4X4 biler.. Var der ikke noget med at
de ikke kunne synes?

/peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-09-05 20:02

Q wrote:
> De der frontbøjler du sælger til f.eks 4X4 biler.. Var der ikke noget
> med at de ikke kunne synes?

De er ikke lovlige at montere på biler efter 1. april 2002.

Fra : Q

Dato : 15-09-05 21:52

meddelelse news:43287258$0$18650$14726298@news.sunsite.dk...

> De er ikke lovlige at montere på biler efter 1. april 2002.

Du mener altså det tidspunkt hvor bilen er indregistreret 1. gang ?

/peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-09-05 03:49

Q wrote:

> Du mener altså det tidspunkt hvor bilen er indregistreret 1. gang ?

Jep. Der skulle have stået "fra efter"...

Fra : Mogens

Dato : 14-09-05 18:44

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> [...]
> Det var måske liiige i overkanten så vil prøve syd for grænsen men må nok
> sige jeg er lidt blank på hvad det hedder?

Reserveradbox eller -cover - koster 1.300 kr...
www.suzuki.at/de/cars/zubehoer/pr_prodZub_res.asp?DCMS=search&SearchKeys=ModKat%2EInhaltKey+%3D+%27ModKatGran%27%3BZubKat%2EInhaltKey+%3D+%27ZubKatGranAu%27&ActPage=7&ProdType=1&ModKateg=ModKatGran

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk - (reserveret)