Viduesviskere til Suzuki
Fra : Jørgen

Dato : 14-09-05 16:04

Viskergummi laves i flere kvaliteter.
De nye, jeg har købt hos Suzukiforhandleren er af den dårlige type. De duer
simpelthen ikke.
Hvilket fabrikat skal man købe?
Er det nok at købe gummiet, og forhandles det i størrelserne 30, 45 og 55
cm.
Jørgen

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Bo Velschow

Dato : 14-09-05 16:58

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Viskergummi laves i flere kvaliteter.
> De nye, jeg har købt hos Suzukiforhandleren er af den dårlige type. De
> duer
> simpelthen ikke.
> Hvilket fabrikat skal man købe?

Jeg er ganske godt tilfreds med Bosch Twin (ca. 200,- for et par - de sidste
holdt >2 år/30000 km). Jeg vil _ikke_ spare på vinduesviskerne, da deres
kvalitet/evne til at fjerne vand, skidt osv. jo er ret afgørende for, hvor
meget (eller hvor lidt!) man kan se fremefter!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge