Tilladt at advare.....
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 11:52

Hvor vil de så skaffe de Kr. fra, som staten kommer til at mangle? ;)):
http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3261014/

--
Jørgen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 11:57

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> Hvor vil de så skaffe de Kr. fra, som staten kommer til at mangle? ;)):
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3261014/

Sparede sundhedsudgifter ?
Tilskadekomne koster samfundet mange penge.

Jeg er helt sikker på at jo færre der kører ulovligt, jo færre
ulykker, jo færre tilskadekomne, jo færre sundhedsudgifter.

mvh

Christian

Fra : BJ

Dato : 14-09-05 12:02

KLIP

> Sparede sundhedsudgifter ?

Principielt ville det være småpenge i forhold til et totalt forbud mod øl og
spiritus.!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 12:24

> Jeg er helt sikker på at jo færre der kører ulovligt, jo færre
> ulykker, jo færre tilskadekomne, jo færre sundhedsudgifter.

Håber ikke at du kun mener fart, hvis alle kørte lovligt ville der næsten
ikke være uheld.. (det er jo ikke forbudt at punktere eller lign)
Men det med fart har INTET at gøre med de kvinder der bare ikke FATTER at
orientere sig inden de drejer eller skifter bane, de burde ha en 3hjulet
cykel !!

/Juel

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-05 12:00

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor vil de så skaffe de Kr. fra, som staten kommer til at mangle? ;)):
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3261014/

Måske fra de 15 Mia. der kommer ekstra ind på de høje oliepriser, alene i
år.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 12:20

> Måske fra de 15 Mia. der kommer ekstra ind på de høje oliepriser, alene i
> år.

Men når nu folk køre langsommere, bliver der ikke omsat så meget fuel? ;)).

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 12:16

BJ wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Principielt ville det være småpenge i forhold til et totalt forbud mod øl og
> spiritus.!

Sikkert, men nu var det fartbøder som var emnet.

mvh

Christian

Fra : BJ

Dato : 14-09-05 13:49

> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sikkert, men nu var det fartbøder som var emnet.

Det er jo til at overskue samt forholde sig til.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 12:26

Juel wrote:

> [...]
> orientere sig inden de drejer eller skifter bane, de burde ha en 3hjulet

Hvem tror du koster samfundet flest penge, unge kvinder i bil eller
unge mænd i bil ?

mvh

Christian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-09-05 17:35

Hvem tror du koster samfundet flest penge, unge kvinder i bil eller
unge mænd i bil ?

Jeg har lige læst en "forsikrings-udtalelse", som sagde at pigerne havde
tillagt sig nogle af drengenes unoder, og derfor "kom godt efter det" :(.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 12:28

Juel wrote:

> Håber ikke at du kun mener fart, hvis alle kørte lovligt ville der næsten
> ikke være uheld.. (det er jo ikke forbudt at punktere eller lign)

Tror du at punkteringer er den mest hyppige årsag til ulykker ?

> Men det med fart har INTET at gøre med de kvinder der bare ikke FATTER at
> orientere sig inden de drejer eller skifter bane, de burde ha en 3hjulet
> cykel !!

Nej, men høj fart forværre ulykkerne.

mvh

Christian

Fra : Jesper

Dato : 14-09-05 19:41

> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3261014/

Ville det ikke være lettere for alle hvis;
politiet _selv_ satte skiltning op om fartkontrol

Det kræver jo kun at de sætter et skilt og og køre 1 km
længere hen med kamaraet.
Det kan næppe være ulovligt.

-de skal så bare lige huske at tage skiltet med videre
når kontrollen er overstået