Trailer
Fra : J. Nielsen

Dato : 13-09-05 22:11

Hej
Findes der beslag med hjul, til montering på trailer, så denne kan vippes på
højkant og køres gemmen en døråbning, og så placeres op af en mur? Eller er
tanken otopi på grund af vægt og....
Nielsen.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-09-05 22:49

"J. Nielsen" <jnielsenbry@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på højkant og køres gemmen en døråbning, og så placeres op af en mur?
> Eller er tanken otopi på grund af vægt og....

Ikke utopi - CCCamping og Marine - www.cccm.dk - har haft dem i butikken -
svjh til Brenderup.
Syntes også jeg har set lignende til CombiCamp eller CampLet teltvogne.

Om det så er praktisk anvendelig har jeg ikke testet...

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Tøsen

Dato : 14-09-05 05:27

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> [...]
> Syntes også jeg har set lignende til CombiCamp eller CampLet teltvogne.
>
> Om det så er praktisk anvendelig har jeg ikke testet...

Svigerfra har sin brenderup til at stå på enden på noget hjulværk .. ved
ikke om det er hjemmelavet eller købt men smart er det

Tøsen