Ny dansk annonceportal for biler...
Fra : DP

Dato : 13-09-05 15:46

Prøv Danmarks nye annonceportal med salgs-annoncer af både private og
forhandlere - naturligvis helt gratis.

http://www.motorannoncer.dk

Portalen byder også på debat og links, og er løbende under udvikling.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-05 16:37

DP skriver:

> Portalen byder også på debat og links

Og spam !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : DP

Dato : 13-09-05 19:44

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> DP skriver:

> Og spam !
>
> Klaus

Tænker du her på det faktum, at sælgers e-mail-adresse vises offentligt
og som link?

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-05 20:00

DP wrote:
> Tænker du her på det faktum, at sælgers e-mail-adresse vises
> offentligt og som link?

Jeg tror mere på det var dit spamindlæg her i gruppen, hvor det ikke
hører til. Opslag hører til i news:dk.opslag

--
John Sahl,
Støt op om legal streetrace. Kom til race i Køge - Lovligt!

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-09-05 20:11

> [...]
>
> --
> John Sahl,
> Støt op om legal streetrace. Kom til race i Køge - Lovligt!

Jeg ville bare ignorere det, for ellers kan man blive ved.
Eks. kunne jeg hævde ikke at kunne se den store forskel på det han gør og
det du vedhæfter efter dit navn.

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 13-09-05 20:21

Niels Bengaard wrote:
> Jeg ville bare ignorere det, for ellers kan man blive ved.
> Eks. kunne jeg hævde ikke at kunne se den store forskel på det han
> gør og det du vedhæfter efter dit navn.

Det ville du bare ikke få noget ud af, da ens signatur er et fristed,
og jeg overholder de gældende retningslinier for brugen af samme.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-05 21:10

Niels Bengaard skriver:

> Eks. kunne jeg hævde ikke at kunne se den store forskel på det han gør og
> det du vedhæfter efter dit navn.

Du skal lære om signaturer. Start med min private hjemmeside og fortsæt
på usenet.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-09-05 15:32

> Niels Bengaard skriver:

> Du skal lære om signaturer. Start med min private hjemmeside og fortsæt
> på usenet.dk
>
> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Tak for rådet, nu har jeg lært det med.

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 14-09-05 15:56

Niels Bengaard wrote:
> Tak for rådet, nu har jeg lært det med.

Dygtigt

Fra : Brian

Dato : 13-09-05 20:03

DP wrote:

> Tænker du her på det faktum, at sælgers e-mail-adresse vises
> offentligt og som link?

Han mener nok at det her ikke er en opslagsgruppe...

/Brian

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-09-05 20:11

"DP" darkey83@tdcadsl.dk skrev i en meddelelse

Brug venligst news:dk.opslag til den slags rekvalme

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-05 21:15

DP skriver:

> Tænker du her på det faktum, at sælgers e-mail-adresse vises offentligt
> og som link?

Nej, at spaden bruger et newsforum til rekvalmesøjle !

Desuden har han TDC mailadresse og slår han der spamfiltret til,
modetager han ikke meget spam.

Fra : DP

Dato : 14-09-05 07:22

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Nej, at spaden bruger et newsforum til rekvalmesøjle !

Jeg beklager - jeg anede ikke, at det ikke var tilladt, da jeg jeg
oprigtig talt så min post som en offentliggørelse, og ikke som en
reklame. Men det er klart - og jeg undskylder.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-09-05 09:51

> Jeg beklager - jeg anede ikke, at det ikke var tilladt, da jeg jeg
> oprigtig talt så min post som en offentliggørelse, og ikke som en reklame.
> Men det er klart - og jeg undskylder.

Nu løber du ikke nogen steder - vi forbeholder os retten til at hakken ned
på typer som dig til enhver tid.

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : DP

Dato : 14-09-05 12:09

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Nu løber du ikke nogen steder - vi forbeholder os retten til at hakken ned
> på typer som dig til enhver tid.
>
> :)

I hakker bare! Jeg skal nok jævnligt checke ind og modtage mine
snude-hak!

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 19:28

DP wrote:

> I hakker bare! Jeg skal nok jævnligt checke ind og modtage mine
> snude-hak!

Okay - jeg kom for sent op imorges og jeg holder dig ansvarlig!
Den reklame har virkelig forstyrret mit indre væsen

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-09-05 19:48

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev :

>Den reklame har virkelig forstyrret mit indre væsen

Mangler du nummeret til en krisepsyk.... et eller andet ?

--
jan@stevns.net

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 20:26

jan@stevns.net wrote:

> Mangler du nummeret til en krisepsyk.... et eller andet ?

Nej nej - jeg skal alligevel et smut forbi min karma-healer imorgen, hun kan
nok få mig balanceret igen

/Brian