Bagagerum i bil på gule plader. Indk
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-09-05 19:32

Jeg er ved at overveje at købe bil på gule plader. (Seat Altea)

Med et stor åbent bagagerum. Som jeg ville ønske var lukket.

Og med mulighed for opdeling af arealet, så man kunne holde styr på
indkøbsposer, og ikke mindst, en afdækning til at skjule småting i rummet.

Mit spørgsmål er:
Har nogen af denne gruppes læsere kendskab til om man kan købe bokse
eller evt. originalt udstyr der kan holde styr på varerne, og skjule det.?

Enten originalt eller specielt fremstillet. Forhandleren har ikke
kendskab til meget.
(Originalt kan man købe det der indgår i personbil-versionens bagagerum
der skjuler ca. 0,1m x 0,7m x bilens bredde. men kun som "låg")

jeg er villig til at betale for noget specielt a.la. en kasse der kan
fastgøres i bagagerummet. I et passende design.

Der må være andre end mig der har det problem...?

Mvh. Jørgen

--
Selv om man kører pænt - som jeg gør det - kan der være behov for at
holde styr på bagagen.!

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-09-05 20:00

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at overveje at købe bil på gule plader. (Seat Altea)
>
> Med et stor åbent bagagerum. Som jeg ville ønske var lukket.

[snip]

> jeg er villig til at betale for noget specielt a.la. en kasse der kan
> fastgøres i bagagerummet. I et passende design.

Prøv her :
http://www.jydsk-bil-indretning.dk
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-09-05 19:25

Brian Sørup wrote:

> Prøv her :
> http://www.jydsk-bil-indretning.dk
> --

Tak for det.

Øhhhh, ikke meget response. Hvad gør jeg "galt".?

Denne gruppe er jo som dk.forbruger. (Det er min erfaring) Nævn et eller
andet, og straks er der 87 forskellige der har en mening om det. Seriøst
eller ej. Men ikke her.

Det undrer mig at emnet ikke er mere interessant at diskutere.

Hvordan klarer du dig med ca. 1 m2 flade i bagagerummet hvor alle
småtingene ligger hulter til bulter efter bare en kort tur.?

Hvorfor har bilfirmaerne ingen fantasi.?

Mvh. Jørgen

Fra : Leonard

Dato : 14-09-05 20:41

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote:

>Hvordan klarer du dig med ca. 1 m2 flade i bagagerummet hvor alle
>småtingene ligger hulter til bulter efter bare en kort tur.?

Enten lader jeg bare tingene ligge hulter til bulter, hvis de kan
holde til det og ikke er så tunge at jeg er bange for at få dem i
nakken.
Hvis jeg skal køre langt så bindes tingene, småting stilles i kasser,
der bindes, og det hele placeres så det er i spænd, og specielt så det
ikke kan skride fremad.
Nogengange kunne jeg godt mangle et reol-skuffe-system, men andre
gange er det store ting der skal være i rummet og så er det jo ikke
fedt at skulle hive hele kommoden ud.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/