Ny radio i Laguna II - tilslutning til inf~
Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-09-05 18:15

Hejsa.

I en Renault Laguna II er der et infopanel øverst i instrumentbordet
som bl.a. kan vise hvilken radiokanal eller CD track man aktuelt lytter
til.

Jeg har ladet mig fortælle at det er muligt at montere en anden radio
end den originale i sådan en Laguna, og at der skulle findes et
konverterstik, således info fra den nye radio skulle kunne vises på
samme infopanel. Nogen der kender mere til dette? Hvor sådan et
konverterstik eventuelt kan indkøbes? Radion er betjent fra rattet, så
denne funktionalitet skal bibeholdes.

Mvh
Steen

Fra : KASO

Dato : 12-09-05 18:41

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme infopanel. Nogen der kender mere til dette? Hvor sådan et
> konverterstik eventuelt kan indkøbes? Radion er betjent fra rattet, så

Det er ikke alle radioer, der kan udnytte display og fjernbetjening, men
Philips og Sony skulle have muligheden. Jeg ved ikke om der er andre, men du
kan prøve at chekke på www.renaultklubben.dk

Fra : bme

Dato : 12-09-05 18:43

> [...]
> samme infopanel. Nogen der kender mere til dette? Hvor sådan et
> konverterstik eventuelt kan indkøbes? Radion er betjent fra rattet, så

du kan tilslutte en sony-radio (skal kunne styre en cd-changer) til din
laguna med en adapterboks der hedder drns003 hvis din radio er en "Tuner
List"

se http://www.connects2.com/pdfFiles/english%20PDF/C_2_STALKDIS001_2.pdf for
info. Kan købes i england noget billigere end i dk. de forefindes også i
begrænset omfang på den engelske ebay, typisk til 25-30 pund.

/bo

Fra : bme

Dato : 12-09-05 18:48

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

>de forefindes også i begrænset omfang på den engelske ebay, typisk til
>25-30 pund.

http://cgi.ebay.co.uk/Audioleads-Sony-interface-for-Renault_W0QQitemZ5808154202QQcategoryZ75305QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

/bo

Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-09-05 21:08

Jeg fortsætter på www.renaultklubben.dk og ser om jeg bør byde på den
listing Bo fandt til mig på Ebay. Takker for info begge to.

Mvh
Steen