nypriser ??
Fra : MLN

Dato : 12-09-05 14:45

Hej gruppe

hvad har følgende maskiner kostet dengang de var nye ?

Yamaha Dragstar 650, 1998
Harley davidson shovelhead, 1975
Suzuki Bandit 650, 1992

Jeg skal vide det for at kunne få priseksempler fra mit forsikringselskab.

MVH
Martin

Fra : Moller

Dato : 12-09-05 15:21

MLN wrote:

> Suzuki Bandit 650, 1992

   Den maskine eksistere slet ikke, så det kan ingen oplyse for dig.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-09-05 15:34

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Den maskine eksistere slet ikke, så det kan ingen oplyse
> for dig.

Han er nok bare blevet forvirret over, at den blev opboret til 650 her i
2005. Fantes der ikke en 600 bandit i 92 eller kom den først senere?

Jeg kender desværre ikke priserne.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 12-09-05 17:10

Jacob Larsen wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Han er nok bare blevet forvirret over, at den blev opboret til 650 her i
> 2005. Fantes der ikke en 600 bandit i 92 eller kom den først senere?

   B1200 kom først i 96... B6 kom også først i 1996 hvis man skal tro
motobasen på louis.de, men mener nu den er 2-3 år ældre er lidt forviret
der.

Fra : KOP

Dato : 12-09-05 16:21

"MLN" <martin@mln.dk> skrev i en meddelelse
newsfVe.67494$Fe7.227101@news000.worldonline.dk...
> Hej gruppe
>
> hvad har følgende maskiner kostet dengang de var nye ?
>
> Yamaha Dragstar 650, 1998
> Harley davidson shovelhead, 1975
> Suzuki Bandit 650, 1992

.....afsted til biblioteket og hent MC-Revyen fra de forskellige årgange.

kop

Fra : Calle Nielsen

Dato : 12-09-05 16:50

MLN wrote:
> [...]
> Suzuki Bandit 650, 1992
>
> Jeg skal vide det for at kunne få priseksempler fra mit forsikringselskab.

Hej Martin

Yamaha'en er importeret til dk i 2 udgaver:
Yamaha XVS 650 Drag Star: 99.997
Yamaha XVS 650 Drag Star A Classic: 114.900

Banditten er ikke lavet i en 600ccm version før 95 hvor den kostede 95.000
I 92 kostede en 400ccm bandit 54.999.

Harley-Davidson Electra Glide FLH 1200 (mon ikke det er den du snakker
om?): 40.000

Calle

Fra : MLN

Dato : 12-09-05 19:54

1000 tak Calle ....

Fra : MLN

Dato : 12-09-05 19:53

Sorry

Mit forarbejde er ikke helt i orden.
Men så prisen på en bandit 600 fra 1997 da .....
Jeg er som sagt ved at spore mig ind på forsikringspriserne og har brug for
nogen eksempler.

Yours

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-09-05 11:01

MLN wrote:
> Sorry
>
> Mit forarbejde er ikke helt i orden.
> Men så prisen på en bandit 600 fra 1997 da .....

1997 - Suzuki GSF 600 Bandit 74.935 kr.

/jim

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-09-05 14:58

Moller <news@molnit.com> writes:

>    B1200 kom først i 96... B6 kom også først i 1996 hvis man skal tro
> motobasen på louis.de, men mener nu den er 2-3 år ældre er lidt forviret
> der.

Bandit 600 kom også først i 1996. Bandit 400, som har relativt lidt
tilfælles med 600'erne og 1200'eren der kom senere, kom omkring 1990
så vidt jeg husker.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*