ny nøgle til Toyota Corolla 1987
Fra : Chris

Dato : 12-09-05 10:38

Hej !

Nøglen til min Toyota Corolla 1,3 fra 1987 knækkede forleden i låsen. Jeg
har derfor fået lavet to kopier af ekstra nøglen som er virkeligt slidt.
Ekstra nøglerne fungerer til nød da de skal lirkes med for at kunne få låsen
op, desuden er de "fræset" ud af en rimeligt svag metalkvalitet (har
allerede knækket den ene af dem, nok fordi jeg skal lirke så meget med dem).

Ved i om det er muligt at få lavet en kopi nøgle af bedre metal kvalitet hos
en hælerbar som kan tåle at blive lirket med(såvidt jeg kunne forstå er det
standard toyota rå nøgler). ?

Kan man bestille en reservenøgle specielt til min gamle bil hos Toyota og
hvad koster det ca. ?

Mvh Chris

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 12-09-05 15:30

>Kan man bestille en reservenøgle specielt til min gamle bil hos Toyota og
>hvad koster det ca. ?

Jeg fik 2 nye originale nøgler i 2002, dengang kostede de 80,- + moms
pr. stk.
Du skal bare oplyse stelnummer på bilen, så skaffer de nøglerne hjem.

Vh.
Klaus